اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استعفای مدیر فارس اصفهان همزمان با آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی/ صالحی: علی‌رغم نبود منع قانونی برای انجام رقابت سالم استعفا کردم

مدیر خبرگزاری فارس اصفهان و نامزد منتخب مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان، علی‌رغم نبود منع قانونی و پرهیز از شائبه‌های تبلیغاتی همزمان با شروع رسمی تبلیغات انتخاباتی از مسؤولیت خود استعفا کرد.

استعفای مدیر فارس اصفهان همزمان با آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی/ صالحی: علی‌رغم نبود منع قانونی برای انجام رقابت سالم استعفا کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی مدیر خبرگزاری فارس اصفهان و نامزد منتخب مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان، علی‌رغم نبود منع قانونی و سازمانی و برای پرهیز از شائبه‌های تبلیغاتی همزمان با شروع رسمی تبلیغات انتخاباتی از مسؤولیت خود استعفا کرد.

بعد از قطعی شدن حضور علی صالحی در فهرست نهایی مجمع نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای شهر اصفهان، وی رسما با اخذ مرخصی از ادامه حضور در رسانه اجتناب کرد و همزمان با شروع رسمی تبلیغات، به منظور جلوگیری از هرگونه شائبه تبلیغاتی و استفاده از امکانات خبرگزاری از مسؤولیت دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان استعفا کرده است.

متن استعفا به شرح زیر است:
جناب آقای پیام تیرانداز مدیر عامل محترم خبرگزاری فارس
باسلام و احترام

به استحضار می‌رساند، با توجه به آرای اعضای محترم مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان به اینجانب جهت حضور در فهرست نهایی این مجمع برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، علی‌رغم آنکه از یک ماه گذشته تاکنون ستاد انتخابات خبرگزاری فارس اصفهان به منظور کمک در جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری فعالیت خود را با حضور سایر همکاران آغاز نمود و اینجانب نیز در هیچ کدام از فرآیندها و جلسات حضور نداشته و از زمان قطعی شدن حضورم در فهرست نهایی مجمع نیروهای انقلاب در مرخصی هستم. لیکن به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه تبلیغاتی و خدای ناکرده گمانه استفاده از امکانات خبرگزاری به نفع شخصی، استعفای خود از مسؤولیت خبرگزاری فارس استان اصفهان را تقدیم می‌دارم.

علی‌رغم فعالیت منسجم و موثر همکاران دفتر اصفهان، خواهشمند است به منظور اداره امور و معطل نماندن ماموریت‌های خبرگزاری تدابیر لازم را مبذول فرمایید.

از حسن همکاری و اعتماد جنابعالی و همه مدیران محترم سپاسگزارم.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول