اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ورود جوانان به مدیریت کشور تسهیل شود/ ایران قوی مطلوب همه ملت ایران است

رییس ستاد مردمی دولت جوان انقلابی در هرمزگان گفت: ورود جوانان به مدیریت کشور تسهیل شود تا بتوانیم ایران قوی رقم زده و اراده کشور را به خوبی به پیش ببریم.

ورود جوانان به مدیریت کشور تسهیل شود/ ایران قوی مطلوب همه ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا زارعی در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: آنچه امروز بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و ورود جدی و واقعی نسل جدید و جوان به بدنه دولت است و این مهم در نگاه آیت الله رییسی به عنوان یک نامزد مستقل بارها مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: نگاه مستقل یعنی ایران قوی و دولتی مردمی با هر نوع سلیقه سیاسی اجتماعی و فرهنگی در چارچوب نظام اسلامی و قانون اساسی است و در کنار آن سپردن امور به مردم به شکل واقعی و فارغ از هر نوع شعار زدگی است 

رییس ستاد مردمی دولت جوان انقلابی در هرمزگان بر لزوم  ورود نسل جدید انقلاب شامل مدیران زن و مرد تحصیل کرده دهه ی ٥٠ و ٦٠ و ٧٠ به بدنه ی مدیریت ارشد دولت در تمامی رده ها تاکید کرد و گفت: نگاه ستاد مردمی دولت جوان انقلابی را ابتدا مشارکت بالای این نسل در انتخابات و سپس حضور فعالانه ی آنها در مسیر رشد و آبادانی کشور دانست.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول