اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آیت الله رئیسی نه به تنهایی بلکه با کابینه کارآمد مشکلات را حل می‌کند

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی با بیان اینکه مردم در مقابل دسیسه‌های دشمن باید با مشارکت حداکثری بایستند، گفت: آیت الله رئیسی نه به تنهایی بلکه با کابینه کارآمد مشکلات را حل می‌کند.

آیت الله رئیسی نه به تنهایی بلکه با کابینه کارآمد مشکلات را حل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا افشار امشب در اجتماع حامیان آیت الله رئیسی در مشهد که در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که امروز مردم را یکپارچه به میدان آورده و در آستانه یک حماسه بی‌نظیر در انقلاب قرار داده است، امیدی است که مردم به آینده این کشور با حضور مدیری مردمی و جهادی دارند.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی عنوان کرد: مردم همیشه حرف اول و آخر خود را با حضور پرشور زده‌اند، در راهپیمایی‌های مختلف از جمله سالار شهیدان مدافع حرم یعنی شهید قاسم سلیمانی، مردم ما با شهادت‌ها همچنان در صحنه هستند و این مدیران و دستگاه‌های اجرایی‌اند که باید از این حضور استفاده کنند و این به شرط حضور مدیر مردمی است، حضور مردم در این انتخابات آغاز است و در میدان باقی می‌مانند.

وی با بیان اینکه شکر خدا آیت الله رئیسی با شعار «هر خانه یک ستاد» شوری در انتخابات ایجاد کرد، ادامه داد: مطالبه آیت الله رئیسی مشارکت حداکثری است و بعد تبلیغات برای خود، این وقاحت است که بگویند آن ۶۰ درصدی که پای صندوق رأی نمی‌آیند پشت سر ما هستند، شما خودتان باعث و بانی این وضع هستید و باید پاسخگو باشید.

افشار با بیان اینکه مردم دیگر فریب نمی‌خورند، افزود: دشمن می‌خواهد مشارکت کاهش یابد اما مردم دشمن را مأیوس می‌کنند، آیت الله رئیسی مشخص کرد کشور دولتی جوان و مردمی نیاز دارد و این مشارکت مردم است که مردم‌سالاری را محقق می‌کند، جوانانی که توان مدیریتی دارند آماده باشند تا این مدیریت‌ها به دست آن‌ها داده شود.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی متذکر شد: آیت الله رئیسی یک نفر است و با یک نفر نمی‌شود کشور را متحول کرد، کابینه جوان و کارآمد است که می‌تواند مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران قدرتمندی داریم که کنار گذاشته شده‌اند، ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها شاخص‌های رئیس جمهور را فرموده‌اند، بررسی کنید ببینید کدام کاندیدا این ویژگی‌ها را دارد؟ گذشته آن‌ها را هم بررسی کنید، ما باید تشکل‌های مردمی را گسترش دهیم، قطعا در تخصص‌های مختلف می‌شود تشکل‌هایی مانند بسیج داشته باشیم.

افشار تشریح کرد: حدود ۹۰ هزار هیأت مذهبی در کشور داریم که می‌توانند تشکل قدرتمندی را تشکیل دهند، بین مردم و دولت نباید فاصله‌ای باشد.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی بیان کرد: دشمن می‌داند انتخابات کشور ما واقعی است و سعی می‌کند مردم به جای مسائل اصلی زندگی به مسائل حاشیه‌ای بپردازند، این دسیسه دشمن است و مردم حواسشان باشد که در مقابل جنگ نرم دشمن که رفته رفته بیشتر هم می‌شود با مشارکت حداکثری بایستند.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی گفت این مسئولیت دیگر مانند مسئولیت قبلیشان به صورت مطالبه‌گری نیست و باید پاسخگو باشند اما پذیرفتند که تغییر لازم را در کشور ایجاد کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول