اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی دربیرجند

دادستان بیرجند با اشاره به تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادسرا و دادگستری این شهرستان گفت: هرگونه تبلیغات از سوی کاندیداها خارج از موعد مقرر ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد صفر تا ۱۰۰ این رویدادهای مهم انتخاباتی به صورت قانونی برگزار شود.

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی دربیرجند

حجت‌الاسلام علی نسایی امروز در گفت‌وگو با فارس از بیرجند،از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادسرا و دادگستری این شهرستان نیز خبر داد و افزود: به این گونه تخلفات در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی حضور حداکثری آحاد مختلف مردم پای صندوق های رای را هدف اصلی برشمرد و گفت: مسئولان خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت آماده کرده اند تا مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رای بار دیگر شکوه و عظمت ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشند و باز تمام نقشه های شوم آن ها را نقش بر آب کنند.

دادستان بیرجند با اعلام بی طرفی دستگاه قضایی در انتخابات اظهار کرد: دستگاه قضا در کنار دیگر دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی برای ایجاد عدالت، امنیت، سلامت و حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق های رای تلاش خواهد کرد تا در گام دوم انقلاب شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه تر باشیم.

وی خواستار نظارت و مدیریت بیشتر مسئولان ذی ربط در جلوگیری از هرگونه تخلف انتخاباتی در فضای مجازی شد.

حجت‌الاسلام نسائی بیان کرد: هرگونه تخلف انتخاباتی که گزارش داده شود، بدون هیچ گونه مماشات و اغماض با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه فضای انتخاباتی شهرستان بیرجند فضای سالم و امنی است و الحمدلله تاکنون تخلف انتخاباتی که به تشکیل پرونده منجر شود در شهرستان نداشته ایم. 

دادستان بیرجند گفت: سرنوشت کشور صرفا برگزاری انتخابات نیست و وابسته به خیلی از مسائل است که بخشی از آن نگاه بین‌المللی به حضور مردم در انتخابات و پشتیبانی از نظام، رهبری و انقلاب و توجه به تعصبات و ارزش‌هایی است که به آن اعتقاد داریم.

وی بیان کرد:  مردم شهرستان بیرجند در تمامی انتخابات گذشته مشارکت بالایی داشته اند و در ۲۸ خرداد همانند انتخابات گذشته با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پای صندوق های اخذ رای حاضر خواهند شد و حماسه بزرگ دیگری را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول