اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کلافگی دشتستانی‌ها از نبود آب در گرمای ۵۰ درجه

امام‌جمعه برازجان گفت: شهرستان دشتستان با مشکل جدی کمبود آب آشامیدنی مواجه است و از قطعی آب در گرمای 50 درجه کلافه شده‌اند.

کلافگی دشتستانی‌ها از نبود آب در گرمای ۵۰ درجه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر برازجان با تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن میلاد فرخنده و خجسته کریمه اهل‌بیت عصمت و طهارت حضرت معصومه و روز دختر اظهار داشت: علی‌رغم اقدامات خوبی که در این چند سال اخیر شده است اما متأسفانه همچنان بعضی از مناطق شهرستان دشتستان با مشکل جدی کمبود و قطعی آب مواجه است مسؤولین امر برای رفع مشکل اقدامات اساسی و فوری انجام دهند مردم از این بابت خیلی ناراحت و نگران و اعتراض دارند.

 

امام‌جمعه برازجان در مورد انتخاب استان بوشهر به‌عنوان پایتخت قرآنی کشور افزود: این انتخاب افتخاری است برای مردم قرآن دوست استان بوشهر نتیجه سال‌ها مجاهدت اساتید و فعالان قرآنی این استان و شهرستان دشتستان است به‌ویژه شهرستان کارنامه پرافتخار و ارزشمندی در زمینه‌های قرآنی دارد و باید بیش از گذشته استمرار پیدا کند.

خطیب جمعه برازجان در مورد معیارهای نامزد اصلح از نگاه مقام معظم رهبری ابراز داشت: تدین، تعهد و خوشنامی، وفاداری به انقلاب اسلامی و ایستادگی در راه آن، عزم اراده و نفوذناپذیری در مقابل دشمن و افراد ناصالح، دارای برنامه و کفایت لازم، ساده‌زیستی و دوری خود و بستگان از اشرافی‌گری، مردمی و آشنا به درد مردم و خدمتگزاری، اعتقاد واقعی به راه امام راحل، تقید به مسائل اخلاقی نظیر پرهیز از معامله‌گری و توصیه پذیری و توجه به منافع طبقات محروم جامعه، تثبیت مواضع عزت‌آفرین صحیح، عاقلانه و حکیمانه انقلاب و نظام، پرهیز از اسراف یا هزینه از بیت‌المال با اموال شبهه‌ناک در تبلیغات، پرهیز از طرح اموری که در اختیار آنها نیست. شناخت اولویت‌ها و فوریت‌های نظام و مردم و پرداختن به آنها انجام شود.

خطیب جمعه برازجان در مورد مطالبه رهبری در بیانات اخیر ایشان اظهار داشت: تک‌تک آحاد مردم خودشان را موظف بدانند که علاوه بر این‌که در انتخابات شرکت می‌کنند دیگران را هم به شرکت در انتخابات دعوت کند، افراد خانواده، دوستان، همکاران، آحاد مردم و کسانی که با آنها سرکار دارید را به شرکت در انتخابات دعوت کنید.

مصلح همچنین با اشاره به اینکه ۲۷ خردادماه مصادف با صدور فرمان امام راحل مبنی‌بر تشکیل جهاد سازندگی است، جهاد سازندگی را از نهادهای برخاسته از انقلاب و در دوران انقلاب اسلامی منشأ خدمات فراموش‌نشدنی دانست و اظهار داشت: رزمندگان ایثارگران جهاد را که در خط مقدم در نوبت شهادت بودند، هرگز فراموش نمی‎کنند.

امام‌جمعه برازجان باتوجه‌به اینکه جهاد سازندگی در اوایل انقلاب در تمام زمینه‎ها به کشاورزان کمک‎های شایانی کرد، بیان داشت: اکنون نیز جهاد کشاورزی با تلاش فراوان پرچم مقدس کشاورزی را بر دوش دارند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول