اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

لیست شورای وحدت استان مرکزی برای انتخابات شورای شهر اراک اعلام شد

سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی گفت: لیست ۱۱ نفره نامزدهای انتخابات شورای شهر اراک از سوی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان مرکزی اعلام شد.

لیست شورای وحدت استان مرکزی برای انتخابات شورای شهر اراک اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،  ابوالفضل فخرالاسلام صبح‌ امروز در جمع خبرنگاران گفت: پس از انجام مراحل مصاحبه و امتیازبندی و بررسی توانایی‌ها و برنامه‌های کاندیدای شورای شهر اراک، ۱۱ نفر از آنها با عنوان لیست وحدت در معرض انتخاب مردم قرار گرفتند.

سخنگوی شورای وحدت استان افزود: کار انتخاب کاندیداهای لیست وحدت با حضور داوران و کارشناسان متخصص در حوزه‌های مختلف با صرف ده‌ها ساعت کار صورت گرفت و در عمل انتخاب را برای تحقیق و بررسی و انتخاب مردم شریف اراک راحتتر کرد.
وی اظهار داشت: لیست شورای وحدت استان نماد همدلی و وحدت ۱۱ نفر است که باهم پیمان بسته‌اند که همه توان خود را صرف خدمت به مردم کرده و برای آبادانی و توسعه شهر اراک به ویژه مناطق محروم و حاشیه شهر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

فخرالاسلام ادامه داد: شورای وحدت استان علاوه بر تاکید بر همدلی و فداکاری برای مردم از همه ۱۱ نفر‌پیمان گرفته است که در طول چهار سال می‌بایست همیشه آماده پاسخگویی به مردم بوده و با حضور در مساجد به درد و دل مردم‌گوش داده و در جهت‌رفع مشکل آنها بکوشند.
به گفته وی اسامی کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت استان مرکزی که به لیست وحدت معروف است، بر اساس حروف الفبا به شرح ذیل است.

مهدی احمدلو

مرتضی احمدی نظم آبادی

داود ادیب پویا

اشرف بهادری

امیر حسنی

محمد سرایی

محسن سهرابی

حسن قربانی

سید رضا قریشی

علی جعفر محصولی

محسن نجاتی

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول