اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

همه مردم ایران امروز نامزد امتحانات هستند/ غائبین در انتخابات مردود می‌شوند

حسین یکتا گفت: امروز دو نامزد انتخابات و امتحانات داریم و افرادی که رای می‌دهند نامزد امتحانات هستند.

همه مردم ایران امروز نامزد امتحانات هستند/ غائبین در انتخابات مردود می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین یکتا ظهر امروز در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری در میان جمع جوانان در مصلی شهرکرد حاضر شد و با بیان اینکه این انقلاب، انقلاب امام زمانی است، گفت: بنا و بنیان این انقلاب طلیعه و نور ظهور است.

فعال فرهنگی و اجتماعی گفت: امروز شناسنامه رای اولی‌ها با شناسنامه‌ رزمندگان برابری می‌کند اگر آن زمان جوانان صف به صف برای اعزام جمع می‌شدند امروز هم صف به صف برای رأی دادن جمع می‌شوند.

یکتا اظهار کرد: اگر آن زمان دشمنان می‌گفتند چرا باید به جبهه برویم یا چرا همیشه ما باید برویم؟ امروز می‌گویند چرا رای بدهیم؟ چرا برویم پای صندوق؟ اما تصمیم‌های شب اروند و خوابیدن غواصان با در نظر گرفتن خدا روی آب باعث شد که امروز به اینجا برسیم.

رأی دهندگان نامزد امتحانات هستند 

یکتا با اشاره به اینکه شهدا معرفت به مأموریت داشتند و آن روزی که باید انتخاب می‌کردند درست انتخاب کردند، اظهار کرد: امروز دو نامزد انتخابات و امتحانات داریم، افرادی که رای می‌دهند نامزد امتحانات هستند و به آدم حاضر سر امتحانات نمره خوب می‌دهند.

وی با بیان اینکه ظهور، حضور می‌خواهد و بی‌حضور به ظهور نمی‌رسید، افزود: مُهر که در شناسنامه بشیند عشق شما در دل امام زمان می‌نشیند و مُهر و مِهربه یکدیگر وصل هستند و این مُهر شناسنامه مِهری بر زبان دشمنان است.

وی ادامه داد: اگر دستی را گرفتی و پای صندوق آوردی دست در دست حاج قاسم گذاشته‌اید، کسی که راغب به دولت کریمه است غائب نمی‌شود چونکه امروز از ما قطع‌الیمین نمی‌خواهند فقط یک انگشت رنگین می‌خواهند.

اگر با عدم حضور دور حرم را خلوت کنیم حرامی‌ها می‌آیند

یکتا با بیان اینکه امروز روزی است که برای مشارکت حداکثری باید میان فامیل و اقوام چرخید، نفس زد و دعوت کرد، ادامه داد: اگر امروز بلایی سر انقلاب بیاید بدتر از داعش روی کار خواهد آمد زیرا که ایران حرم است و اگر دور حرم را خلوت کنید حرامی می‌آید.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به اینکه این انتخابات اولین انتخابات ریاست جمهوری بعد از بیانیه گام دوم رهبر انقلاب است که در بیانیه گفتند تحول لازم است و سال‌ها منتظر شما جوانان بودم، ادامه داد: این انتخابات به ادله مختلف مهمتر از انتخابات دیگر است که دشمن آنقدر برای رأی ندادن تلاش می‌کند که البته تلاشش بیهوده است و اگر در این انتخابات به میدان بیاییم خدا می‌بیند.

وی گفت: قصه، قصه رأی دادن نیست بلکه قصه بیعت است که بر بسیاری قصه‌ها و غصه‌ها برتری دارد، قصه، قصه حضور و شب والفجر هشت است، قصه نماز در بیت‌المقدس، قصه حال عوام است و خلاصه قصه عجیبی است که حال همه عجیب شده است.

یکتا با بیان اینکه از وسط همه مشکلات باید عبور کنیم، اظهار کرد: رسیدن به خیمه حتمی است فقط دل‌نگرانیم که نام ما را ننویسند زیرا که ما را به نیتمان، اخلاصمان، معرفت به مأموریت‌مان می‌خرند، به خیمه نزدیک هستیم فقط باید مراقب باشیم خواب‌آلود نشویم.

وی در پایان گفت: خدا هست و می‌بیند پس برای خدا حرکت کنید و دعوت کنید قطعا خدا هم که این غم دل خوردن‌ها را می‌بیند به کمک می‌آید.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۶/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول