اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پشتیبانی مهمترین عامل رفع موانع تولید است

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه مهم‌ترین پشتیبانی از تولید در رفع موانع بر سر راه تولیدکنندگان است، گفت: فراهم‌کردن زمینه سرمایه‌گذاری و امنیت سرمایه‌گذاری از راه‌های تحقق رشد تولید و پشتیبانی از آن است.

پشتیبانی مهمترین عامل رفع موانع تولید است

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با اجرایی شدن تعدادی از مفاد قانون بهبود محیط کسب و کار، بسیاری از موانع برسر راه تولید رفع می‌شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تحقق شعار سال، نیاز به ورود جدی و عملیاتی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و بخش خصوصی به صورت موازی و یکپارچه دارد.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری، در راستای تعیین خط مشی نظام با تدبیری هوشمندانه نامگذاری هرسال را انجام می‌دهند که این نام‌گذاری نه به عنوان شعار بلکه یک تکلیف قانونی برای مردم است.

انصاری با اشاره به نام‌گذاری سال 1400 به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» خاطرنشان کرد: برای تحقق شعارهای سالانه باید آن‌ها را تبدیل به سیاست کرد و این سیاست‌ها هم نباید تنها با توجه به وضع موجود تعیین شود، بلکه باید با نگاه بلندمدت و ترسیم چشم‌انداز آینده، در چارچوب نقشه راهی که برای رسیدن به وضع مطلوب طراحی و ترسیم می‌شود، قرار گیرد تا به شکل سیاستی یکپارچه اجرایی شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: تولید به عنوان مهم‌ترین رکن و اساسی‌ترین مسئله در اقتصاد کشور می‌تواند موثرترین عامل در توسعه و پیشرفت کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین پشتیبانی از تولید در رفع موانع بر سر راه تولیدکنندگان است، ادامه داد: فراهم‌کردن زمینه سرمایه‌گذاری و امنیت سرمایه‌گذاری از راه‌های تحقق رشد تولید و پشتیبانی از آن است.

انصاری تصریح کرد: با اجرایی شدن تعدادی از مفاد قانون بهبود محیط کسب و کار، بسیاری از موانع برسر راه تولید رفع می‌شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در خصوص مانع‌زادیی نیز قوانین و مقررات دست‌وپاگیری وجود دارد که خوشبختانه قانونگذار این اجازه را داده تا اصلاحاتی که برای رفع موانع تولید مورد نیاز است، احصا شود.

انصاری ادامه داد: رفع برخی موانع و مشکلات پیش روی تولید نیازمند اصلاح قوانین قبلی است تا ضمن ایجاد امکان رشد کارخانه‌های موجود صنعتی و معدنی، زمینه ایجاد ظرفیت‌های جدید تولید به ویژه در بخش‌هایی که وابستگی به واردات وجود دارد، نیز فراهم شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول