اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

انتخابات1400| بازار داغ رفت و آمد ها و نگاه برخی بساز و بفروش ها به صندلی شورا

فقط 8 روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و انتخابات شورای شهر و روستا باقی مانده است و تلاش نامزد‌ها برای تشریح برنامه های خود و اقناع مردم هر روز پرحرارت‌تر می‌شود. تب و تابی که هرچه به 28 خرداد نزدیک می شویم، بیشتر و بیشتر می شود و در تبلیغات هم رنگ و روی خاصی به خود می گیرد.

انتخابات1400| بازار داغ رفت و آمد ها و نگاه برخی بساز و بفروش ها به صندلی شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، این روزها داوطلبان شورا بیشتر به دنبال تبلیغات چهره به چهره هستند و از هر فرصتی برای معرفی خود استفاده می کنند در حالی که حرف از مطالبه گری شان داغ داغ است.

اما آن چه از گوشه و کنار شهرستان های استان به گوش می رسد این است که هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم، رفت و آمد داوطلبان شورا با مردم و فعالان فضای مجازی بیشتر می شود، شنیده شده صاحب یک مغازه در بیرجند پوستر نامزد رد صلاحیت شده را نصب کرده است.

همچنین یک گروه سیاسی خاص در مرکز استان قرار است از سه تا چهار نامزد که در عرصه ساخت و ساز فعالیت دارند، حمایت کند.

یکی از نامزدهای شورای شهر بیرجند در فضای مجازی نوشته است: یکی از مشکلات بزرگ این شهر پنهان کاری مسئولان است که من این کار را انجام نخواهم داد.

طبق شنیده ها، یکی از بانوان داوطلب حضور در شورای اسلامی یکی از شهرستان ها به بانوان این شهرستان قول ایجاد اشتغال داده و بر توجه به رعایت حق و حقوق آن ها تأکید کرده است.

همچنین منابع محلی می گویند در مرکز استان، بازار برای به دست گرفتن ریاست ستادهای انتخاباتی داغ شده است و در دیگر شهرستان ها نیز این موضوع وجود دارد.

برخی نامزدهای انتخاباتی خوسف این روزها به شدت در پی طراحی پوسترها و بنرهای تبلیغاتی و تهیه عکس مناسب برای آن هستند.

شورای ائتلاف در یکی از شهرستان ها نیز  همچنان جلساتی برای ماندن و رفتن عده ای از نامزدهای شورای شهر برگزار می کند.

منابع محلی نیز خبراز برگزاری جلسات خانگی نامزدهای شورای یکی از شهرهای استان می دهند و می گویند: آن ها مشاورهایی نیز برای ارائه طرح در خصوص تبلیغات بهتر و بیشتر انتخاب کرده اند.

یکی از نامزدهای شورای شهر بشرویه نیز یک کانال تلگرامی راه اندازی کرده و پاسخ گوی سوالات مردمی است.

کاربران فضای مجازی خبر از حضور نامزد شورای شهر نهبندان در روستا‌های دور افتاده این منطقه را می دهند.

شنیده ها حاکی است سه نفر از داوطلبان یکی از شهرها که نسبت فامیلی دارند بر سر این که کدام به نفع دیگری کنار برود در حال مجادله اند.

امام جمعه یکی از شهرستان های استان در واکنش به جوگیری انتخاباتی به ویژه در میان  حامیان نامزدهای ریاست جمهوری گفت: برخی نامزدها انگار در مریخ  زندگی کرده   و از مشکلات مردم خبر  نداشته اند و با بغض در گلو حرف می زنند.

این روزها  طرفداران واعضای ستاد نامزدهای شورای شهر سرشان شلوغ است .یکی به دنبال تهیه بلندگو، دیگری به دنبال سفارش لامپ وچراغانی برای ستادهای انتخاباتی است، از سویی دیگر برخی از نامزدهای شورای شهر بیرجند هم با حضور در ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری گویا می خواهند از این طریق با یک تیر دو نشان بزنند وخود را معرفی کنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول