اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ثبت مشخصات ۸۳۱ نفر از سمنان در سامانه جامع بازرسی انتخابات

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: تاکنون مشخصات و اطلاعات ۷۷۹ بازرس و ۵۲ سربازرس از این استان در سامانه جامع بازرسی انتخابات ثبت شد.

ثبت مشخصات ۸۳۱ نفر از سمنان در سامانه جامع بازرسی انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الله ولی‌پور اصلانی عصر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی مشترک هیأت‌های بازرسی انتخابات سراسر کشور که با حضور اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد، اظهار کرد: با عنایت به تعداد شعب اخذ رأی در استان سمنان، تاکنون مشخصات و اطلاعات ۷۷۹ بازرس و ۵۲ سربازرس در سامانه جامع بازرسی انتخابات ثبت شده است.

وی اضافه کرد: تا پایان هفته جاری نسبت به صدور احکام و کارت‌های شناسایی عوامل انتخابات توسط هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان اقدام می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان سمنان بیان کرد: پروسه تأیید صلاحیت ۹ نفر از افراد پیشنهادی به‌عنوان بازرس ویژه در این استان انجام شده است که با ثبت اطلاعات و مشخصات این افراد در سامانه جامع و پس از تأیید هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور احکام و کارت عوامل انتخابات صادر می‌شود.

ولی‌پور اصلانی بر لزوم اشرافیت بازرسان و سربازرسان به قوانین و مقررات انتخاباتی تأکید کرد و برگزاری دوره آموزشی لازم را در این خصوص ضروری دانست.

وی عنوان کرد: تجهیز تمامی بازرسان در این دوره به اپلیکیشن بازرسی انتخابات ازجمله اقدامات بسیار مؤثری است که در کشور و به‌صورت هماهنگ انجام می‌شود.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان ادامه داد: تاکنون ۱۴۲ مورد انواع اخبار انتخاباتی از استان سمنان به هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور ارسال شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول