اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

احضار و تذکر به افراد متخلف انتخاباتی ادوار گذشته

دادستان لاهیجان با اشاره به اقدامات انجام شده جهت پیشگیری از جرائم انتخاباتی گفت: درباره افرادی که در انتخابات قبلی تخلفات و جرائمی داشتند در راستای پیشگیری و سلامت انتخابات علاوه بر احضار آنان، تذکرات لازم نیز داده می‌شود.

احضار و تذکر به افراد متخلف انتخاباتی ادوار گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، رضا رحمانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در خصوص تخلفات انتخاباتی مصلحتی عمل نخواهیم کرد و جوانب احتیاط را در برخورد با متخلفین رعایت نمی‌کنیم.

وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی در لاهیجان گفت: تا امروز تخلفات انتخاباتی محرز و مشخصی در لاهیجان گزارش نشده ولی در صورت وجود و مستند بودن جرائم حتماً با جرائم برخورد می‌شود و مراعاتی در این خصوص صورت نمی‌شود.

دادستان لاهیجان با اشاره به اقدامات انجام شده جهت پیشگیری از جرائم انتخاباتی افزود: درباره افرادی که در انتخابات قبلی تخلفات و جرائمی داشتند در راستای پیشگیری و سلامت انتخابات علاوه بر احضار آنان، تذکرات لازم نیز داده می‌شود. 

رحمانی با تاکید بر تشویق مردم به مشارکت در انتخابات بیان کرد: تنور انتخابات باید داغ باشد اما نه به هر قیمتی و عده‌ای شیوه‌های متفاوتی را برای تخلف در انتخابات استفاده می‌کنند که باید با هوشیاری با متخلفین برخورد شود.

وی انتخابات شوراهای شهر و روستا را یکی از دشوارترین انتخاب دانست و افزود: در این دوره با توجه به تجریبات در انتخابات گذشته، در روستاها در هر حوزه اخذ رأی فرد معتمدی قرار می‌دهیم تا ضمن تشخیص افراد  غیربومی از سلامت برگزاری انتخابات و صندوق رای صیانت بیشتری به عمل آورند.  

دادستان لاهیجان در پاسخ به سوال یک خبرنگار در رابطه با نحوه اعلام تخلفات و مستندات انتخاباتی به دادستانی و مراجع قانونی گفت: در صورت مشاهده تخلفاتی انتخاباتی و موارد آسیب زننده به سلامت انتخابات، درب اتاق بنده به روی شما و همه افراد باز است و آماده پیگیری مشکلات در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول