اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

شرکت‌های صنعتی خراسان شمالی اعتبار می‌خواهند

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی گفت: تکمیل زیرساخت های شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی ۶۷۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

شرکت‌های صنعتی خراسان شمالی اعتبار می‌خواهند

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی ۶۷۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از آن‌ها از اهداف دولت در بخش صنعت محسوب می‌شود که انتظار داریم قبل از پایان دولت دوازدهم انجام شود. 

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، تصریح کرد: جهت تکمیل این پروژه‌های صنعتی به اعتباری بالغ‌بر ۶۷۴ میلیارد ریال نیاز است که انتظار داریم در روزهای پایانی دولت این اعتبار تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: با بررسی‌های میدانی و پایش پروژه‌های عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان پروژه‌های نیمه‌تمام بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تأمین و تخصیص منابع مالی تا پایان دولت دوازدهم قابلیت بهره‌برداری را خواهند داشت.

وی ادامه داد: بیشتر این اعتبارات با مبلغ ۳۶۲ میلیارد ریال جهت شهرک‌های صنعتی و کارگاهی و منطقه ویژه اقتصادی بجنورد است که نگاه ویژه دولتمردان را می‌طلبد. 

وحیدی با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی پیش قلعه و مهمانک شهرستان مانه و سملقان هم به ۱۳۴ میلیارد ریال اعتبار جهت احداث و تکمیل نیاز دارد افزود: در سال پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها دولت به وظیفه خود در قبایل صنایع عمل کند.

وی عنوان کرد: تکمیل زیرساخت‌های فاضلاب توزیع آب، شبکه روشنایی،گاز، اجرای فیبر نوری و مخابرات و مطالبات پیمانکاران با اختصاص این اعتبارات به سرانجام می‌رسد و شاهد شکوفایی صنایع در استان خواهیم بود. 

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول