اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ابلاغ دستورالعمل ۱۵‌ بندی بهداشتی به مجریان انتخاباتی/ روند شیوع کرونا در استان اصفهان نزولی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: ستاد ملی کرونا دستورالعمل پانزده‌بندی پروتکل‌های بهداشتی را آماده کرده است که بزودی به فرمانداران و مجریان انتخاباتی ابلاغ می‌شود.

ابلاغ دستورالعمل ۱۵‌ بندی بهداشتی به مجریان انتخاباتی/ روند شیوع کرونا در استان اصفهان نزولی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، ایوب درویشی در نشست هشتاد و هشتم ستاد کرونای استان با اشاره به اینکه این جلسات هفتگی برگزار می‌شود، افزود: یکی از موضوعات مهم، برگزاری انتخابات و دستورالعمل بهداشتی تا روز رأی‌گیری است که ستاد ملی کرونا بر این اساس، دستورالعمل ۱۵ بندی را آماده کرده است که به زودی به همه فرمانداران ابلاغ می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان اضافه کرد: این دستورالعمل از سوی فرمانداری‌های استان برای ستادهای تبلیغاتی شهرستان‌های لازم‌الاجراست و به زودی به مجریان انتخابات ابلاغ می‌شود.

وی در خصوص ملاحظات بهداشتی ستادهای انتخاباتی و تجمع‌های مردمی گفت: چگونگی برگزاری جلسات و تبلیغات این ستادها بر اساس دستورالعمل‌های آیین نامه‌ای علوم پزشکی اصفهان تعیین و اعلام می‌شود.

درویشی همچنین تأکید کرد: افراد مشکوک به کرونا یا دارای تست مثبت این بیماری در ایام انتخاباتی باید در قرنطینه خانگی بمانند و ارتباطات خود را با دیگران کاهش دهند تا موجب انتقال آن به دیگران و شیوع موج جدید بیماری کووید- ۱۹ در جامعه نشوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان اظهار کرد: روند بیماری کووید- ۱۹ در شهرستان‌های اصفهان و کاشان نزولی است و ۱۴ شهرستان استان رنگ نارجی و ۱۰ شهرستان رنگ زرد پیدا کرده‌اند.

وی افزود: برغم اقدامات خوب انجام شده در زمینه مهار کرونا، ذکر این نکته نیز ضروریست که با تغییر رنگ شهرها و بهتر شدن شرایط، آحاد جامعه دچار ساده‌انگاری و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی می‌شوند.

درویشی از اصناف، مشاغل و شهروندان خواست که پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی را در روزهای انتخاباتی پیش رو رعایت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان در باره آخرین وضعیت واکسیناسیون گفت: از گروه‌های سنی مشمول واکسن کرونا درخواست داریم ابتدا در سامانه واکسیناسیون علوم پزشکی ثبت نام و سپس بر اساس زمان تعیین شده، اقدام به زدن واکسن کنند.

وی تبلیغات مسموم و تخریب فضای مجازی علیه واکسیناسیون را عامل گریز برخی از افراد مُسن برای زدن واکسن عنوان کرد وگفت: مردم بدون توجه به به شایعات فضای مجازی درباره واکسیناسیون، سالمندان را تشویق به این کار کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول