اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مردم در انتخابات به کارنامۀ افراد در احیای تولید توجه کنند/ مشارکت در انتخابات تنها راه اصلاح وضع موجود

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: امروز مردم بهترین قاضی هستند و می‌توانند در میان سخنان کاندیداها، آنکس را که کارنامه و برنامهٔ صحیحی دارد و نشان داده که در احیای تولید در کشور حرف برای گفتن دارد و این را در عمل نیز نشان داده، از کسانی که صرفاً ادعا و شعار دارند و سعی می‌کنند روی اسب هوچیگری و تخریب بتازند تشخیص دهند.

مردم در انتخابات به کارنامۀ افراد در احیای تولید توجه کنند/ مشارکت در انتخابات تنها راه اصلاح وضع موجود

فاطمه محمدبیگی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات در کشور مظهر مردم‌سالاری دینی و تضمین‌کنندهٔ ثبات، امنیت و اقتدار کشور است، لذا در شرایط گوناگون برای بهبود وضعیت و تضمین حرکت رو به رشد کشور باید در پای صندوق رأی حاضر شد و مسیر و روش ادارهٔ کشور را با انتخابات مردمی تعیین کرد.

وی نخستین اصل در انتخابات پیش‌رو را جلب مشارکت حداکثری مردم خواند و عنوان کرد: همهٔ ما وظیفه داریم شرایط حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم و وضعیتی را ایجاد کنیم که ملت عزیز ایران با امیدواری نسبت به آینده دولت به پای صندوق رأی بیایند و آگاهانه دست به انتخاب بزنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متولیان برگزاری انتخابات نیز وظیفه دارند در شرایط کرونایی، مشارکت سالم و بی‌خطر مردم پای صندوق‌های رأی را تضمین کنند و قطعاً این انتخابات با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
این نمایندهٔ مجلس با اشاره به برگزاری مناظرات انتخاباتی بیان کرد: امروز مردم بهترین قاضی هستند و می‌توانند در میان سخنان کاندیداها، آنکس را که کارنامه و برنامهٔ صحیحی دارد و نشان داده که در احیای تولید در کشور حرف برای گفتن دارد و این را در عمل نیز نشان داده، از کسانی که صرفاً ادعا و شعار دارند و سعی می‌کنند روی اسب هوچیگری و تخریب بتازند تشخیص دهند.

محمدبیگی تأکید کرد: مردم از دولت جوان و حزب‌اللهی آینده انتظار دارند که در کوتاه‌مدت بتواند بر موج شدید تورم غلبه کند و در برنامهٔ چهارسالهٔ خویش نیز به نحوی عمل کند که با تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و احیای بیش از 80 هزار واحد تولیدی در کشور، موانع و مشکلات پیش‌روی رونق تولید زدوده شود.

وی به موضوع توسعۀ زیرساخت‌های بهداشت و درمان به‌ویژه در حوزهٔ بانوان نیز اشاره کرد و افزود: در حوزهٔ بانوان امروز برنامه‌های بسیار دقیقی تنظیم شده و افق مشخصی برای دولت مردمی و حرکت به سمت ایران قوی وجود دارد، برنامه‌هایی در حوزهٔ سلامت بانوان، درمان ناباروری و اجرای سیاست‌های جمعیتی تدوین شده و در دولت انقلابی آینده اجرایی خواهد شد.

دبیر فراکسیون گام دوم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متأسفانه مردم خسارت‌های ناشی از رفتار و روش غلط دولت را می‌بینند و از این بابت دلگیر هستند، آن‌ها امروز خوب می‌دانند گره زدن زلف حل مشکلات به نتایج مذاکرات با کشورهای غربی و رها کردن اقتصاد و تولید در کشور چه بلایی بر سر ما آورده و امروز باید تلاش کنیم این خرابی‌ها را دوباره آباد کنیم.

این نمایندهٔ مجلس در پایان ضمن دعوت مردم به مشارکت در انتخابات تصریح کرد: امروز همهٔ دلسوزان و مصلحان جامعه این دلخوری مردم را درک می‌کنند، اما نباید انتقام دولت تدبیر و امید را از دولت آینده گرفت و تنها راه اصلاح وضعیت موجود و نیز تنها راه مهار تورم و بهبود معیشت مردم مشارکت گسترده در انتخابات و انتخاب آگاهانۀ کارنامه‌ها و برنامه‌های درخشان است تا ان‌شاءالله با یک دولت کارآمد، جوان و انقلابی شاهد تحقق ایران قوی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول