اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مهار آتش سوزی مهیب کارگاه قطعات پلاستیکی در جاده مشهد-چناران

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از تلاش ۲۵ آتش نشان ۵ ایستگاه به همراه آتش نشانان شهر گلبهار برای مهار آتش سوزی مهیب کارگاه تولید قطعات پلاستیکی در کیلومتر ۲۰ جاده مشهد به چناران در خراسان رضوی خبر داد.

مهار آتش سوزی مهیب کارگاه قطعات پلاستیکی در جاده مشهد-چناران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی از تلاش ۲۵ آتش نشان ۵ ایستگاه  به همراه آتش نشانان شهر گلبهار برای مهار آتش سوزی مهیب کارگاه تولید قطعات پلاستیکی در کیلومتر ۲۰ جاده مشهد به چناران در خراسان رضوی خبر داد و گفت: در پی اعلام وقوع آتش سوزی در یک کارگاه بزرگ تولید قطعات پلاستیکی در حومه شهر گلبهار، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۳۶،۵۰،۳۵،۱۷،۳۰ را به همراه ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق از آتش نشانی مشهد، جهت کمک به آتش‌نشانان شهر گلبهار برای مهار حریق به محل حادثه در شهرک صنعتی فردوسی در جاده مشهد به چناران اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، آتش سوزی در داخل یکی از کارگاه‌های تولیدی به وسعت ۲۰۰ مترمربع در مجموعه‌ای حدودا ۱۵۰۰ هزار مترمربعی به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت‌های این مکان بود که به سرعت آتش نشانان اعزامی به همراه پرسنل آتش نشانی گلبهار که در محل حضور داشتند، از چندین جهت ضمن محاصره آتش، این حریق را پس از دقایقی عملیات، مهار و ضمن کاوشی چند ساعته و انجام عملیات لکه‌گیری این آتش سوزی را به‌صورت کامل اطفاء کردند.

وی خاطرنشان کرد: سرعت عمل آتش‌نشانان باعث جلوگیری از گسترش آتش سوزی به چندین کارگاه و انبار نگهداری مواد قابل اشتعال در مجاورت این مکان جلوگیری به عمل آمد که اگر این اتفاق میسر نمی‌شد خسارات جبران‌ناپذیر رقم می‌خورد.

رضایی یادآور شد: متاسفانه این مجموعه بزرگ دارای کمترین تجهیزات اعلام و اطفاء حریق بوده و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

شایان ذکر است در جریان عملیات مهار این آتش سوزی خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس از پایان مأموریت و ایمن سازی محیط حادثه صبح امروز به ایستگاه‌های خویش در شهر مشهد مراجعت کردند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول