اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نخستین نماهنگ فاتح نبل الزهرا رونمایی شد

نماهنگ فاتح نبل الزهرا سردار رشید اسلام محمدعلی حق‌بین برای نخستین بار رونمایی شد.

نخستین نماهنگ فاتح نبل الزهرا رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم آئین رونمایی از نماهنگ فاتح نبل الزهرا سردار محمد علی حق بین با حضور خانواده این سردار رشید اسلام برگزار شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه سردار حق بین همواره در مناطق مختلف یه یاری محرومین می‌پرداختند، اظهار کرد: سردار حق بین در ماموریت شمال غرب و جبهه مقاومت کمک حال مردم محروم بود ایشان در هر ماموریت خصوصا شمال‌غرب با کمک رسانی به مردم روستاهای محروم سعی می‌کرد برای مردم منشا خیر برکت باشد.

سرهنگ بهروز دولتی با اشاره به تواضع و فروتنی سردار حق‌بین گفت: از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار حق‌بین تواضع، فروتنی، ایثار، ایمان قوی بوده است به‌طوری که هر فردی یکبار با ایشان صحبت می‌کرد مجذوب وی می‌شد.

وی سردار حق‌بین را پرورش یافته مکتب روح‌الله و سردار سلیمانی دانست و افزود: اگر جهان اسلام به خود می‌بالد که شهیدی همچون قاسم سلیمانی دارد یقینا سردار حق بین هم پیرو و تربیت شده مکتب شهید سلیمانی است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با تاکید بر اینکه رشادت‌های سردار حق‌بین در کشور سوریه همچنان می‌درخشد، تصریح کرد: گفتن نبرد در سوریه بسیار سخت و نفس گیر بود و نام سردار حق بین در جبهه مقاومت می درخشد و مردم سوریه هنوز از رشادت های ایشان در آزاد سازی نبل الزهرا صحبت می کنند.

دولتی با بیان اینکه باید رشادت‌های سردار حق‌بین برای جوانان و آیندگان بازگو شود، گفت: سردار حق‌بین 
تمام وجود در زمان حیاط خویش خود را وقف نظام و انقلاب کردن ایشان گفتن مراسمی که لشکر برای این شهید بزگوار در حال تدارک می‌باشد بسیار بزرگ و ماندگار هست تا نام این سردار بزرگ در تاریخ بماند چون ایشان جان‌فشانی زیادی برای امنیت مردم سوریه و ایران اسلامی انجام دادند.

به گزارش فارس، مراسم اربعین سردار رشید اسلام محمدعلی حق‌بین در روز چهارشنبه 19 خرداد ساعت 17 در لشکر عملیاتی 16 قدس برگزار می گردد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول