اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پرداختن به موضوع ورزش سبب تحکیم بنیان خانواده می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: پرداختن به ورزش سرمایه گذاری بلند مدت برای تقویت بنیان خانواده و ارتقا دهنده سطح توسعه اجتماعی در جامعه است.

پرداختن به موضوع ورزش سبب تحکیم بنیان خانواده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین خوش‌اقبال امروز در نشست با هیأت مدیره انجمن ورزشی‌نویسان استان کرمانشاه، اظهار داشت: پرداختن به موضوع ورزش در جامعه یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای تقویت بنیان خانواده و ارتقا دهنده سطح توسعه اجتماعی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: پوشش فعالیت‌های ورزشی و افتخارآفرینی قهرمانان این عرصه در جامعه ما علاوه بر کمک به استحکام خانواده تضمین کننده سلامت و نشاط اجتماعی به عنوان مولفه‌های توسعه انسانی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه ادامه داد: توسعه ورزش در بخش‌های اقتصادی نیز تاثیرگذار بوده و با کمک سایر نهادهای متولی در این موضوع، می توان به گسترش کارآفرینی در جامعه نیز کمک رساند و بخشی از مسؤولیت این موضوع برعهده خبرنگاران ورزشی است.

وی یادآور شد: در ادوار تاریخ استان کرمانشاه در بسیاری از خصایص نیک همچون جوانمردی و فتوت زبانزد بوده است و وظیفه زنده کردن این خصایص در جامعه و توسعه آن بر عهده رسانه‌های ورزشی فعال و موثر در استان کرمانشاه است.

ارتقا جایگاه خبرنگاران ورزشی اصلی‌ترین رسالت  انجمن است

دبیر انجمن ورزشی‌نویسان استان کرمانشاه در ادامه این نشست، خاطرنشان کرد: ارتقای جایگاه خبرنگاران ورزشی و حفظ کرامت آن‌ها اصلی‌ترین وظیفه انجمن ورزشی‌نویسان استان در دوره اخیر است و در این راستا برنامه‌ریزی منسجمی صورت خواهد گرفت.

کمیل نظری یادآور شد: شناسایی و سامان‌دهی خبرنگاران ورزشی در استان اولین برنامه انجمن ورزشی‌نویسان در استان کرمانشاه بود و با دعوت از تمامی خبرنگاران ورزشی استان و ارسال مدارک، لیست اولیه خبرنگاران ورزشی استان متشکل از ۳۴ نفر به تأیید هیأت مدیره رسیده و به انجمن ورزشی‌نویسان ایران ارسال شد.

نظری ادامه داد: با تایید این لیست در تهران هزینه عضویت تمامی اعضای کرمانشاه به صورت یکجا از طرف یک اسپانسر تامین و به حساب انجمن ورزشی‌نویسان ایران واریز شده است و در آینده نزدیک کارت عضویت آن‌ها صادر می‌شود.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس یادآور شد: وظیفه یک خبرنگار ورزشی، پوشش، اطلاع‌رسانی و ارزیابی و پیگیری مشکلات جامعه ورزشی و رویدادهای آن است و تبدیل آن به یک دستگاه نوشتار ساده یک ظلم بزرگ درحق این قشر زحمت‌کش جامعه بوده و غیرقابل پذیر است.

نظری یادآور شد: حفظ کرامت پیشکسوتان ورزشی و خبرنگاران ورزشی‌نویس استان یکی دیگر از رسالت‌های انجمن استان بوده و خواهد بود، در این راستا متولیان این انجمن در گذشته اقدامات بسیار خوب و ارزنده‌ای را انجام داده‌اند و انجمن جدید نیز سعی خواهد کرد این اقدامات را اشاعه و تقویت کند.

وی یادآور شد: برنامه‌های آموزشی، تفریحی و گردشگری منسجمی برای خبرنگاران تهیه و تدارک دیده شده است و در زمان باقی‌مانده به اجرا خواهد شد.

در ادامه این جلسه نیز سایر اعضای انجمن ورزشی‌نویسان استان کرمانشاه دیدگاه‌ها و نظرات خود را ارایه دادند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول