اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انتخابات شورای شهر با سرنوشت مردم عجین است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: غفلت از انتخابات شورای اسلامی که ارتباطات مستقیم با زندگی مردم دارد و تصمیماتی که مدیریت شهری می‌گیرد و در شهر رخ می‌دهد با زندگی مردم عجین است کاری بس اشتباه است.

انتخابات شورای شهر با سرنوشت مردم عجین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز در یک‌صد و هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: قرار است در کشور ما دو انتخابات رخ دهد یکی انتخابات ریاست جمهوری و دیگری انتخابات شورای اسلامی و هر دو تعیین حق و سرنوشت مردم بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ باید تلاش کنیم که مردم حضور حداکثری داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت‌ساز است، اما غفلت از انتخابات شورای اسلامی که ارتباطات مستقیم با زندگی مردم دارد و تصمیماتی که مدیریت شهری می‌گیرد و در شهر رخ می‌دهد با زندگی مردم عجین است کاری بس اشتباه است، پس مردم باید با حساسیت لازم اعضای شورای شهر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: هرچه تعداد شرکت کنندگان در انتخابات بیشتر باشد شخص انتخاب شده می‌تواند با روحیه بهتری کار را دنبال کند؛ در شورای شهر حضور یک نفر با یک رأی حداقل و یا حضور افراد با رأی حداکثری می‌تواند مفید باشد و قطعاً تعداد رأی فرد بسیار مهم و مؤثر است، امیدوارم مردم عزیز اصفهان بحث انتخابات شوراها را پر رونق و پر رمق ببینند.

نصر اصفهانی با اشاره به بازدید از پروژه‌های منطقه ۱۵ و همچنین پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی، گفت: این پروژه‌ها موجب فخر و مباهات همه است و باید به همه مدیران و متخصصان تبریک گفت که این‌گونه نقش آفرینی کردند و پروژه‌ها را هم به جهت کمی و هم کیفی در بالاترین سطح اجرا کردند؛ طی چهار سال اتفاقاتی رخ داده که اگر با انصاف نگاه کنیم چیزی جز فخر و مباهات برای شهر نداشته است.

وی در خصوص تأسیس جایگاه سوخت‌رسانی کوچک گفت: دو جایگاه سوخت‌رسانی کوچک در منطقه ۱۲ و ۱۵ باشد احداث شود ولی دو نکته قابل‌توجه این است که اولاً با آیین‌نامه سلامت و مسائل زیست‌محیطی مطابق باشد و ثانیاً مسائل تغییر کاربری رخ ندهد یعنی آسیب به فضای سبز، پیاده‌روها و محل دوچرخه‌سواری وارد نشود، هر جایگاهی که ایجاد می‌شود چه جایگاه‌های کوچک و چه بزرگ استانداردهای لازم را قطعاً رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۱/ر۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول