اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

بنیانگذار آمازون به فضا می‌رود

بنیانگذار شرکت آمازون اعلام کرد، ماه آینده زمانی که موشک شرکت بلواوریجین اولین سفر دارای خدمه خود را انجام دهد با این موشک به فضا خواهد رفت.

بنیانگذار آمازون به فضا می‌رود

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از نیویورک تایمز، جف بزوس، بنیانگذار شرکت آمازون و مدیر اجرایی این شرکت که به تازگی از سمت خود کناره‌گیری کرده اعلام کرد، ماه آینده زمانی که موشک شرکت بلواوریجین اولین سفر دارای خدمه خود را انجام دهد با این موشک به فضا خواهد رفت.

بزوس در حساب کاربری اینستاگرام خود نوشت: «از پنج سالگی آرزوی سفر به فضا را داشتم. در 20 ژوئیه (۲۹ تیر) من با برادرم این سفر را انجام خواهم داد».

شرکت بلواوریجین در تأیید اظهارات جف بزوس گفت:  بنیانگذار آمازون به همراه برادرش مارک، با اولین پرواز خدمه‌ای کپسول New Shepard این شرکت به فضا سفر می‌کنند.

این کپسول  بیش از دوازده آزمایش را در مرکز بلواوریجین در تگزاس غربی با موفقیت طی کرده است؛ شرکت بلواوریجین هنوز هزینه سفر به فضا را منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود مشتریان آن عمدتا افراد ثروتمند باشند.

بزوس در اوایل سال جاری اعلام کرد که از سمت مدیر اجرایی آمازون کناره گیری میکند تا زمان بیشتری را صرف پروژههای دیگر از جمله بلواوریجین کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول