اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پرداخت ۱۲۴ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض در زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در چهار سال گذشته ۱۲۴ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل ۲ هزار و ۷۵۲ واحد مسکونی روستایی نیمه تمام در استان زنجان پرداخت شده است.

پرداخت ۱۲۴ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض در زنجان

رضا خواجه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ۱۲۴ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل ۲ هزار و ۷۵۲ واحد مسکونی روستایی نیمه تمام در استان زنجان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این نهاد در راستای حمایت از اقشار کم درآمد با پرداخت تسهیلات بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) توانسته در راستای محرومیت زدایی و توسعه و آبادانی روستاها نقش مهمی داشته باشد، اظهار کرد: در طول چهار سال گذشته این نهاد تسهیلات بلاعوض به میزان ۱۲۴ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی به اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵۱ هزار فقره تسهیلات برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در سطح استان پرداخت شده است.

خواجه‌ای با بیان اینکه، توسعه روستاها و مقاوم‌سازی مسکن روستایی همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده است، ادامه داد: در این راستا طرح‌های متنوعی در قالب برنامه‌های توسعه اجرا شده که بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تصریح کرد: در سطح استان، ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی شناسایی و تا به امروز ۵۱ هزار واحد مسکونی روستایی برابر با ۵۴ درصد، توسط بنیاد مسکن استان مقاوم‌سازی شده است.

وی یادآور شد: میانگین مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در سطح کشور ۴۱ درصد و در استان زنجان ۵۴  درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول