اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رأی ۹۲ درصدی مجلس به جزئیات لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب ۹۲ درصدی جزئیات رتبه‌بندی فرهنگیان در صحن امروز مجلس گفت: در کمیسیون آموزش و تحقیقات همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا این لایحه قبل از پایان دولت به سرانجام برسد.

رأی ۹۲ درصدی مجلس به جزئیات لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان

محمدرضا احمدی سنگر دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به تصویب ۹۲ درصدی جزئیات رتبه‌بندی فرهنگیان در صحن امروز مجلس اظهار کرد: پس از تصویب کلیات لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان در صحن مجلس، کمیسیون آموزش و تحقیقات با نگاه تخصصی و بهره‌گیری از نظرات متخصصین و سایر اعضای مربوط به آموزش، جزئیات لایحه را اصلاح و در اختیار نمایندگان قرار داد.

وی با بیان اینکه جزئیات اصلاح‌شده در صحن علنی امروز مجلس با ۹۲ درصد آرا به تصویب رسید، گفت: تغییرات زیادی ازجمله میزان حقوق، شامل شدن کادر اداری آموزش‌وپرورش در رتبه‌بندی، نحوه و مدیریت رتبه‌بندی صورت گرفت که این جزئیات امروز با رأی قاطع نمایندگان مجلس به تصویب رسید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح برای بررسی تخصصی‌تر دوباره به کمیسیون بازگردانده می‌شود تا به‌طور کامل بررسی و به سرانجام برسد، افزود: به حول قوه الهی به‌زودی بعد از چشم‌انتظاری زیاد فرهنگیان فرهیخته کشور این لایحه به‌طور کامل مصوب و برای اجرا در اختیار دولت قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان رشت خمام در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه درگذشته وعده دادیم تا پیش از پایان عمر دولت لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان مصوب و برای اجرا به دولت ابلاغ شود، تصریح کرد: در کمیسیون آموزش و تحقیقات همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا این لایحه قبل از پایان دولت به سرانجام برسد، با روند پیش رو و با رأی و حمایت کامل نمایندگان مجلس یازدهم، لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان تا چند وقت آینده به‌طور کامل تصویب و برای اجرا به دولت ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول