اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حضور حداکثری اولویت انتخابات ریاست جمهوری است/ملاک انتخاب برنامه‌های دروغین نباشد

عضو هیأت موسس شورای ائتلاف لرستان گفت: باید در انتخابات به دور از احساسات و بر مبنای تفکر و اندیشه در برنامه‌های کاندیداها انتخاب کرد.

حضور حداکثری اولویت انتخابات ریاست جمهوری است/ملاک انتخاب برنامه‌های دروغین نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا روز دوشنبه در مراسم افتتاح قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در پل‌دختر اظهار کرد: حضور حداکثری با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ، ولی فقیه و ولی امر مسلمین در اولویت انتخابات ۲۸ خرداد و در پیشگاه خداوند ارزشمند است و ثواب دارد.

وی افزود: نارضایتی‌ها، نگرانی‌ها، دلسردی و دلزدگی مردم قابل قبول است،اما راه حل دارد.

عضو هیأت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بی‌تفاوتی و عدم شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد راه حل تغییر نیست وبرای ایجاد تحول و رفع مشکلات دخالت در سرنوشت کشور، حضورحداکثری وانتخاب فرد اصلح است.

وی افزود: مردم برای رهایی از وضعیت موجود در راستای تغییر و تحول ۲راه بیشتر ندارند، یکی انقلاب و دیگری اصلاحات، انقلاب که بر اساس نظرکارشناسان علمی به معنای زیر و رو شدن و تغییر ایدئولوژی است و مقدور نمی‌باشد، زیرا مقاومت می‌خواهد، زمان‌بر است و ویرانی به دنبال دارد، بنابراین تغییر و تحول راه دوم و اصلاحات را می‌طلبد.

متقی نیا یادآور شد: همه در یک قطار یا کشتی نشستیم که همه را با هر اندیشه و تفکری به یک مقصد می‌رساند واگر چنانچه سوراخ شود همه غرق می‌شوند، بنابراین باید در انتخابات به دور از احساسات و با تکیه بر اندیشه و تفکر در عملکرد نامزدها فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این دوره به شورای نگهبان فرمودند بین خود و خدای خود بر اساس وظیفه قانونی بنابر شاخص‌ها و به دور از مصلحت سنجی عمل کنند و در این راستا هفت کاندیدای ریاست جمهوری را تایید صلاحیت کرد.

عضو هیأت موسس شورای ائتلاف لرستان نگاه به کارنامه عملی هر کدام از نامزدها و برنامه‌های واقع بینانه آنها را ۲ ملاک مهم برای رسیدن به نتیجه درانتخابات ۲۸ خرداد عنوان کرد و گفت: ممکن است برنامه‌های برخی نامزدها بر پایه دروغ و واقعی نباشد، بنابراین باید دید برنامه‌های آنها تاچه حد برای رفع مشکلات مردم قابل اجرا است.

وی افزود: با نگاه به کارنامه ۲یا سه سال گذشته هر کدام از نامزدها می‌توان فهمید که چه کسی به شعارهای خود عمل کرده و وی را انتخاب کرد.

 متقی نیا یادآور شد: طی سه دوره ۸ ساله به مدت ۲۴ سال گذشته تنها چیزی که رئیس جمهور را در جذب بیشترین آرا موفق کرده بازی با الفاظ و موج‌سواری بوده، بنابراین بیایید با هدف ایجاد تحول برای نخستین بار به دور از احساسات و از روی واقعیات و بر اساس، عملکرد وکارنامه رای بدهیم.

وی از مردم خواست با دقت مناظرات را دنبال کنند و برنامه‌های هر کدام از نامزدها را بدون هیچ گونه پیش‌داوری قبلی مد نظر داشته و انتخاب کنند.

عضو هیأت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: براساس فرمایشات ولی‌فقیه همه وظیفه دارند در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی شرکت کنند و روشن‌گری در این رابطه وظیفه‌ای همگانی است.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول