اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضور جوانان و بانوان در لیست نیروهای انقلاب، قدمی برای تحقق نیازهای آنان است

دبیر شعبه استان اصفهان حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: حضور جوانان و بانوان در لیست می‌تواند گام‌های مناسبی را برای تحقق نیازهای جوانان و بانوان بردارد.

حضور جوانان و بانوان در لیست نیروهای انقلاب، قدمی برای تحقق نیازهای آنان است

علیرضا امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص لیست ۱۳ نفره مجمع نیروهای انقلاب برای شؤرای شهر اظهار داشت: لیست ۱۳ نفره مجمع نیروهای انقلاب، با در نظر گرفتن مباحث و جلسات کارشناسی صورت گرفته و با رسیدن به یک لیست ۵۲ نفره و سپس انتخابات مجمع به صورت کارشناسی و  کاملا انتخاباتی به تجمیع آرا به روی ۱۳ نفر نامزد برای شؤرای اسلامی شهر رسیده شده است.

دبیر شعبه استان اصفهان حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ادامه داد: حضور جوانان و بانوان در این لیست می‌تواند گام‌های مناسبی را برای تحقق نیازهای جوانان و بانوان محترم بردارد.

وی در انتها افزود: اعضای مجمع نیروهای انقلاب به‌غیر از حمایت از این کاندیداها در صورت کسب رأی مردمی و ورود آن‌ها به شؤرای اسلامی شهر اصفهان به نظارت بر عملکرد و مطالبه‌گری از نامزدهای مطرح شده خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول