اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مشارکت حداکثری در انتخابات سبب امیدواری جبهه مقاومت است

امام جمعه بندرخمیر گفت: امروز ملت ایران در آزمون سخت انتخابات با مشارکت حد اکثری خود دوستان جبهه مقاومت را امیدوار و دشمنان را ناامید و سرعت افول آنها را بیشتر خواهد نمود.

مشارکت حداکثری در انتخابات سبب امیدواری جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب مهمترین ویژگی ملت ایران که امروز از آنها به عنوان الگویی برای جبهه مقاومت مبدل ساخته است عبارت است از شناخت به موقع عرصه و به کار بستن همت خود در حراست از آرمان انقلاب اسلامی است.

 وی افزود: امروز ملت ایران در آزمون سخت انتخابات با مشارکت حد اکثری خود دوستان جبهه مقاومت را امیدوار دشمنان را ناامید و سرعت افول آنها را بیشتر خواهد نمود.

 امام جمعه شهرستان بندر خمیر با بیان اینکه آنچه امروز در این گذر مهم تاریخ حائز اهمیت است، ادامه داد: بیش از هر زمان دیگری دو جبهه حق و باطل با حجم بالاتری از امکانات و تجهیزات خود به نبرد هم ایستاده‌اند.

حجت الاسلام صالحی عنوان کرد: یک جبهه با نگاه مؤمنانه به نصرت الهی و اعتقاد راسخ به آرمان انقلاب اسلامی و شهدا با آمادگی برای صرف کردن فعل می‌توانیم و در تلاش برای مهیا سازی دولت اسلامی ارکان اجرایی کشور را تقویت کنند.

 وی در ادامه گفت: رسانه‌های خارجی و هم پیاده نظام‌های داخلی خود در حال مخدوش نشان دادن عملکرد انقلاب و ناامید کردن ملت از ساختار انقلاب اسلامی هستند تا با عدم شرکت در انتخابات ضربه دیگری را به کشور اسلامی‌مان و امنیت و اقتدار ایران وارد کنند.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر خاطرنشان کرد: به نصرت شهدای عزیز انقلاب مخصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیهم، این ملت ایران است که مثل 43 سال گذشته که از تاریخ انقلاب می‌گذرد دوباره اقدام به تاریخ سازی و آبرو مندی نظام اسلامی خواهد کرد و با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح موجبات سربلندی خود را فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول