اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

صدور قرار مجرمیت برای عنابستانی/ ۱۱ اتهام زدند که از ۱۰ مورد تبرئه شدم

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: یازده اتهام به بنده زده‌اند که برای یک فقره آن که هل دادن سرباز بوده است قرار مجرمیت صادر شده و از ۱۰ مورد تبرئه شده‌ام.

صدور قرار مجرمیت برای عنابستانی/  ۱۱ اتهام زدند که از ۱۰ مورد تبرئه شدم

علی اصغر عنابستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مشهد، در خصوص صدور قرار مجرمیت برای وی، اظهار کرد: این یک شکایت متقابل است، یازده اتهام به بنده زده‌اند که برای یک عدد آن که هل دادن سرباز بوده است قرار مجرمیت صادر شده و از ۱۰ مورد تبرئه شده‌ام.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آن سرباز و افسر هم شکایت کرده‌ام، ادامه داد: برای سرباز به اتهام توهین و برای افسر هم به بهانه توهین و فیلمبرداری قرار مجرمیت صادر شده است.

این در حالی است که سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ نیز درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده درگیری علی‌ اصغر عنابستانی با سرباز راهور اظهار کرده است: این پرونده از ابتدا توسط پلیس تهران در حال پیگیری است چون به سرباز راهنمایی و رانندگی تهران تعرض شد؛ قرار مجرمیت برای این نماینده صادر شده، آقای عنابستانی طبق کیفرخواست در سه مورد مجرم شناخته شده و ما نیز از مسیر قانون به جد موضوع را دنبال می‌کنیم.

گفتنی‌است؛ عنابستانی در سوم بهمن ماه ۹۹ در حال عبور از خط ویژه به دلیل نداشتن برگ تردد با یک سرباز راهور درگیر شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول