اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دانشگاه آزاد تاکستان در نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های آزاد رتبهٔ دوم را کسب کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: در نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های آزاد که با رقابت 1 هزار و 456 تیم دانشجویی از بهمن ماه 1399 آغاز شد و با راهیابی 463 تیم به مرحلهٔ کشوری، تیم پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان با عنوان «نسیم سلامت» رتبهٔ دوم کشوری را به خود اختصاص داد.

دانشگاه آزاد تاکستان در نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های آزاد رتبهٔ دوم را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا شعبان‌نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در استان قزوین گفت: خبرگزاری فارس در خط مقدم جبههٔ حق علیه باطل به خوبی نقش خود را ایفا می‌کند و یکی از رسانه‌های تأثیرگذار و پرمخاطب در جامعه است.

وی افزود: دانشگاه آزاد تاکستان نخستین واحد دانشگاهی آزاد استان قزوین است که در سال 66 به همت آیت‌الله موسوی شالی تأسیس شد.

این مسؤول ادامه داد: ما در این دانشگاه زیرساخت‌های پیشرفته و مجهزی را در راستای فضاهای کارگاهی، آزمایشگاهی، ورزشی و ابنیه دارا هستیم که همهٔ این موارد می‌توانند پشتیبان خوبی برای دانشگاه باشند.

شعبان‌نژاد اظهار کرد: دانشگاه آزاد تاکستان از بدو تأسیس تاکنون 42 هزار فارغ‌التحصیل در واحد تاکستان، 18 هزار فارغ‌التحصیل در واحد بوئین‌زهرا و 3 هزار و 500 فارغ‌التحصیل در واحد شال داشته است که تمامی این عزیزان سرمایه‌های عظیم و نیروهای زبده‌ای هستند که برای اعتلای نظام و کشور تربیت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینهٔ تولید علم، هم‌اکنون در دانشگاه آزاد تاکستان در حال تولید نمونهٔ آزمایشگاهی قطعات خودرو هستیم که اکنون این قطعات وارداتی هستند و ما در تلاش برای تولید داخلی این محصولات هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان تصریح کرد: هم‌چنین در حال فراهم کردن مقدمات کشت زعفران ارگانیک و حتی صادر کردن این محصول هستیم، البته سال گذشته در 10 هکتار زمین، 1 و نیم کیلو زعفران ارگانیک کشت و برداشت شد و در حال توسعهٔ کشت جهت تولید انبوه و نیز زمینه‌سازی برای صادرات این محصول ارگانیک هستیم.

شعبان‌نژاد بیان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا نیز 2 شرکت دانش‌بنیان جهت تولید محصول راه‌اندازی شده‌اند که یکی در زمینهٔ تولید حلال و دیگری در زمینهٔ تولید مواد ضدعفونی و الکل است.

این مسؤول اضافه کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال نیز زمینی به مساحت 40 هکتار از منابع طبیعی اخذ شده که در بحث کشت گیاهان دارویی فعال است.

وی در رابطه با فعالیت‌های دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان نیز تأکید کرد: یکی از فعالیت‌های مهم این واحد دانشگاهی این است که در نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های آزاد که با رقابت 1 هزار و 456 تیم دانشجویی از بهمن ماه 1399 آغاز شد و با راهیابی 463 تیم به مرحلهٔ کشوری، تیم پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان با عنوان «نسیم سلامت» رتبهٔ دوم کشوری را به خود اختصاص داد.

شعبان‌نژاد ضمن اشاره به اهمیت این رویداد ملی، عنوان کرد: اهمیت این رویداد ملی به اندازه‌ای بود که مقام معظم رهبری نیز پیامی را برای آن صادر کردند و در متن پیام به ثبت این افتخار در شمار افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی اشاره داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول