اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری با ایجاد مسیرهای مشخص در کرمانشاه/ رکاب‌زدن را تبدیل به عادت کنیم

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه گفت: فرهنگ دوچرخه‌سواری و مواجه با افراد رکاب‌زن در شهر کرمانشاه نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجه‌ای داشته، اما هنوز در این زمینه نمره قبولی نگرفته است.

ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری با ایجاد مسیرهای مشخص در کرمانشاه/ رکاب‌زدن را تبدیل به عادت کنیم

ایوب محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: هیأت دوچرخه‌سواری استان دو هدف در بخش همگانی و قهرمانی را دنبال می‌کند،در بخش همگانی ترویج و توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری و آشنایی مردم شهر با این فرهنگ اصلی‌ترین هدف بوده و در بخش قهرمانی نیز استعدادیاب‌های هیأت و باشگاه‌ها افراد حائز شرایط حرفه‌ای را شناسایی خواهند کرد.

وی در خصوص سطح فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهر کرمانشاه، گفت: فرهنگ دوچرخه‌سواری و مواجه با افراد رکاب‌زن در شهر کرمانشاه نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجه‌ای داشته، اما هنوز نمره قبولی نخواهد گرفت و مستلزم طراحی و اجرای برنامه‌های بسیار زیادی است.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه اضافه کرد: حقیقت امر این است که مردم شهر کرمانشاه در دو بخش سواره و عابر هنوز به دیدن افراد رکاب زدن عادت نکرده و این مساله در مواجه با رکاب زنان بانو نیز در سطح ضعیف‌تری نسبت به آقایان قرار دارد.

وی در تشریح برنامه‌های هیأت دوچرخه‌سواری استان در این خصوص، گفت: برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری با استفاده از استعداد باشگاه‌های فعال، مهمترین برنامه ما در خصوص مواجه با این موضوع است و از طرف دیگر زیرساخت‌های لازم برای عبور رکاب‌زنان در سطح شهر نیز باید طراحی و اجرا شود.

محمودی اضافه کرد: در خصوص تعریف و ایجاد مسیرهای دوچرخه‌سواری نیز در سطح شهر برنامه‌ریزی و توافقات بسیار خوبی صورت گرفته و به‌زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: به مناسبت روز جهانی دوچرخه‌سواری همایشی با حضور ۶ باشگاه رسمی این رشته و بیش از ۱۲۰ ورزشکار در شهر کرمانشاه و برخی از شهرستان‌های تابع استان برگزار شد و به قید قرعه به 15 نفر از حاضران جوایزی اعطا شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول