اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

موقوفات مهاباد به ۵۱۷ فقره رسید

رییس اوقاف و امور خیریه مهاباد با بیان اینکه امسال هفت وقف جدید در مهاباد ثبت شده است، گفت: هم اکنون مجموع موقوفات این شهرستان به ۵۱۷ فقره رسیده است.

موقوفات مهاباد به ۵۱۷ فقره رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف آذربایجان غربی،‌ حسین مقتدر اظهار  داشت: سه وقف جدید شامل ۲ قطعه زمین و خانه معلم توسط خیران نیک اندیش این شهرستان به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: این وقف ها شامل ۶ دانگ یک قطعه زمین به مساحت ۶۸۰ متر مربع به نیت احداث درمانگاه عمومی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و ۶ دانگ یک قطعه زمین به مساحت ۱۸۴ متر مربع جهت احداث کتابخانه عمومی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

 رییس اوقاف و امور خیریه مهاباد ادامه داد: همچنین ۶ دانگ یک قطعه زمین به نیت احداث خانه عالم به متراژ ۱۸۴ متر مربع به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به ثبت رسید.

مقتدر با بیان اینکه امسال هفت وقف جدید در مهاباد ثبت شده است، گفت: هم اکنون مجموع موقوفات این شهرستان به ۵۱۷ فقره رسیده است.

وی با بیان اینکه وقف ظرفیتی قابل توجه برای رفع مشکلات جامعه است، بیان کرد: تلاش ما این است که وقف‌های جدید و نیت واقفان مطابق نیازهای روز جامعه باشد زیرا روز به روز جامعه با نیازهای مختلفی مواجه می‌شود و بر این اساس باید برای رفع این نیازها وقف‌های جدیدی انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول