اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از طرح‌های عمرانی ایلام / لزوم تخصیص اعتبارات به زیرساخت‌ها

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از طرح ارتقا ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب ایلام گفت: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه‌های زیست محیطی، مردم شهرستان از اثرات ارزشمند آن بهره مند باشند.

بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از طرح‌های عمرانی ایلام / لزوم  تخصیص اعتبارات به زیرساخت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، به همراه معاون امور عمرانی استانداری ایلام، جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، معاونین و کارشناسان شرکت از طرح ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام بازدید کردند.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در این بازدید ضمن تشریح روند اجرای طرح ارتقاء فاضلاب شهر ایلام، به بیان مسائل و مشکلات عملیات اجرایی این پروژه  پرداخت و گفت: این طرح با ۵۰ درصد پیشرفت درحال اجراست و تا کنون ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است و کارهای سیویل وابنیه نیز با  ۹۵ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

 وی افزود: بزرگترین مشکل ادامه اجرای طرح کمبود اعتبارات مالی است و از رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت هرچه بیشتر در زمینه تخصیص بودجه برای ادامه این طرح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: برای خرید تجهیزات و مکانیکال این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز هست که در صورت تأمین به موقع اعتبار، این پروژه طی ۶ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

رضایی رئیس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیگیری جهت اتمام پروژه‌ها در مدت زمان پیش بینی شده گفت: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه‌های زیست محیطی، مردم شهرستان از اثرات ارزشمند آن بهره مند باشند.

لزوم توجه ملی در توزیع اعتبارات به زیرساخت‌های شهرستان مهران

فرماندار مهران نیز در استقبال و دیدار با رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ملی در توزیع اعتبارات به زیرساخت‌های شهرستان و کنگره اربعین شد.

قاسمی خواستار احداث دو پل بروی رودخانه گاوی و بدوله در جاده کمربندغربی مهران به منظور تسریع در تردد و کاهش ترافیک توجه طرح آب و فاضلاب مهران باتوجه به گذشته ۳۰ سال از بازسازی شهر مهران، تکمیل هرچه سریع‌تر چهار تقاطع غیر همسطح در شهرستان مهران و توسعه تکمیل پایانه برکت و ایجاد رفاهیات از جمله سرویس‌های بهداشتی و نصب آب سردکن، سردخانه و احداث پارکینگ در مسیر تردد زائرین اباعبدالله شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول