اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دوگانه سازان جنگ و صلح بدنبال ایجاد دوگانه عزت و معیشت اند

تحلیل گر مسایل سیاسی هرمزگان گفت: همان‌هایی که در انتخابات  سال ۹۲ مردم را در مقابل دوگانه جنگ و مذاکره‌ و صلح قرار دادند، امروز نیز بدنبال ایجاد دوگانه عزت و معیشت اند.

دوگانه سازان جنگ و صلح بدنبال ایجاد دوگانه عزت و معیشت اند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، سید محمد رضا طباطبایی در گردهمایی جوانان انقلابی شهرستان رودان با اشاره به نقش ماندگار حضرت  امام خمینی (ره) در شکل گیری نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی همواره بر سیاسی بودن مردم تاکید داشتند و قطعا باید برای هر فردی در ایران اسلامی سیاسی بودن مهم باشد.

وی افزود: فرد حزب الهی با تعامل و تفکر در جامعه هرگز نمی تواند غیر سیاسی باشد و در واقع اگر جامعه غیر سیاسی باشد، نمی تواند درست تصمیم بگیرید.

این پژوهشگر حوزه مسائل سیاسی تاکید کرد: وظیفه ما امروز در جامعه آنست که اجتماع را سیاسی نگه داشته و در کنار آن تعاملات قدرت در صحنه سیاسی کشور برای همگان مهم باشد.

وی بیان داشت: باید جوانان انقلابی در ایران اسلامی سیاسی باشند و بمانند تا فریب فریبکاران را نخورده و پای آرمان های انقلاب با حضور گسترده سیاسی خود بایستند.

طباطبایی تاکید کرد: امروز برخی ها بدنبال های دوگانه سازی در جامعه اند و متاسفانه مردم را به سوی انتخاب‌های اشتباه سوق می‌دهند.

مدیر خبرگزاری تسنیم در هرمزگان ادامه داد: در انتخابات  سال ۹۲ مردم را در مقابله دوگانه جنگ و مذاکره قرار دادند، رویه ای که منجر به عملکرد نادرست افراد بسیاری در انتخابات آن سال شد.

وی تصریح کرد: ثمر آن دوگانه سازی تشکیل یک دولت بی تدبیر بود که در پی آن منافع ایران اسلامی کنار رفت و منجر به شکل گیری برجام نافرجام شد.

این پژوهشگر علوم سیاسی با اشاره به دوگانه انتخابات سال ۹۶ گفت: در این انتخابات هم  دوگانه سایه جنگ و صلح شکل گرفت.

وی با بیان شرایط کنونی جامعه تاکید کرد: اما هم اکنون با شهادت سردار شهید سلیمانی و حمله جمهوری اسلامی ایران به پایگاه آمریکایی بر همه واضح شد که سایه جنگی هرگز شکل نخواهد گرفت و عملا آن دوگانه سازی سوخته است.

طباطبایی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: در حال حاضر هم دو گانه عزت و معیشت در حال شکل گیری است و تفکر افزایش مشقت زندگی مردم در حال شکل گیری است که در آینده مردم بین این دوگانه مجبور به انتخاب شوند.

این تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: دوگانه دین و آزادی دیگر هدف برنامه ریزان این تئوری برای آینده است.

وی به جوانان توصیه کرد: جوانان آگاه باشند در کمین این دو گانه سازی‌ها قرار نگیرند و در این فضاها بسیار هشیار باشند.

طباطبایی با اشاره به مناظرات تلویزیونی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: قطعا برنده اخلاقی دور اول مناظرات آیت الله رئیسی بود.

وی در پایان اظهار داشت: آیت اله رئیسی نشان داد که در میدان است و با تیمی منسجم آماده  خدمت گذاری به مردم است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول