اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حضور خراسان شمالی در بازی های ام.ام.ای

مربی ام.ام.ای خراسان شمالی گفت: این بازی در قفس، یک بازی سازمانی است که به صورت تک‌بازی در قفس برگزار می‌شود و از لول خیلی بالا برخوردار است.

حضور خراسان شمالی در بازی های ام.ام.ای

ابوالفضل قشلاقی در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: ام.ام.ای و بازی در قفس، بازی سازمانی است که به صورت تک‌بازی در قفس برگزار می‌شود و از لول خیلی بالا برخوردار است. 

وی گفت: در این بازی تمام شرکت‌کننده‌ها عنوان‌دار هستند و برای کسب مجوز برون مرزی بازی می‌کنند. 

این مربی ام.ام.ای تصریح کرد: از آنجایی که این ورزش مردم‌نهاد است، توسط اسپانسر و منیجر حمایت می‌شود و در هر وزن ۲ نفر قهرمان و مورد تایید داوران قرار گرفته و به اردو دعوت می‌شوند.

وی افزود: بازیکن اگر بتواند تلفیقی بازی کند، امتیاز بالایی خواهد گرفت چون رزمی، کشتی، گراپلین یا بوکس به تنهایی کافی نیست. 

قشلاقی ادامه داد: برای اولین بار توانستیم خراسان شمالی را در این بازی به کشور معرفی کنیم و این رشته‌ی نوپا که جدیدا مجوز گرفته زیر نظر رزمی کشور رشد خواهد کرد. 

گفتنی است که فایترهای تیم مبارز فعلی در وزن ۸۴ کیلوگرم قمی نتیجه را به رقیب کرمانشاهی واگذار کرد و در وزن ۶۲ کیلوگرم رحمانی نیز در راند اول با ناکوت بازی را واگذار کرد؛ همچنین پاکدل نیز در وزن ۵۷ کیلو باخت.

همچنین در وزن +۹۳ ابوالفضل قشلاقی با عنوان دار و صاحب کمر بند سازمان و در خانه حریفش در راند اول با ناکوت کردن حریفش توانست جواز حضور در مسابقات بیرون مرزی از طریق این سازمان کسب کند.

قابل ذکر است، چهار مبارز از شهرستان بجنورد در مسابقات ام.ام.ای اراک شرکت کرده بودند که ابوالفضل قشلاقی در وزن ۹۳ کیلوگرم بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و مجوز حضور در مسابقات برون مرزی کسب کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول