اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در بوشهر وحدت رویه دارند

رییس شورای هماهنگی ستادهای آیت الله رئیسی در استان بوشهر گفت: خوشبختانه ستادهای مردمی با نام‌های مختلف بدون هیچ گونه اختلافی با وحدت رویه در وهله اول مردم را به حضور پرشور در انتخابات و سپس رای به آیت الله رییسی دعوت می‌کنند.

ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در بوشهر وحدت رویه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در نشست شورای راهبردی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان بوشهر با بیان این که امروز مردم به جبهه انقلاب امید بسته‌اند، اظهار داشت: باید تلاش کنیم با وحدت، یکپارچگی و تعامل در راستای تشکیل دولت انقلابی گامی مهم و موثر برداریم.

رییس شورای هماهنگی ستادهای آیت الله رئیسی در استان بوشهر با اشاره به راه اندازی ستادهای مختلف در استان بوشهر توسط شورای هماهنگی، ابراز داشت: خوشبختانه ستادهای مردمی با نام‌های مختلف بدون هیچ گونه اختلافی با وحدت رویه در وهله اول مردم را به حضور پرشور در انتخابات و سپس رای به آیت الله رییسی دعوت می‌کنند.

جمالی با بیان این که همه باید سعی کنیم در استان بوشهر آرامش حاکم باشد، افزود: باید اجازه دهیم هر کسی با هر سلیقه‌ای کار خود را به پیش ببرد.

وی برگزاری نشست شورای هماهنگی ستادهای آیت الله رئیسی در استان بوشهر را نماد وحدت و یکپارچگی دانست و با بیان این که باید در انتخابِ خود خیلی دقت کنیم، افزود: نباید انتخابات را چهار یا هشت سال ببینیم بلکه تاثیر انتخابِ ما ممکن است تا ۲۰ سال آینده نیز در جامعه باقی بماند.

 رییس شورای هماهنگی ستادهای آیت الله رئیسی در استان بوشهر در پایان تصریح کرد: در دولت‌های مختلف به نیروهای انقلابی فرصت خدمتگزاری داده نشده بود بنابراین اگر دولت به دست نیروهای انقلاب بیفتد، فرصت مناسبی به وجود می آید که ضمن هماهنگی با مجلس انقلابی کارهای خوبی برای کشور صورت بگیرد.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز رسالت همه ما خارج از نگاه‌ها، خواسته ها و مطالبات، اتحاد و انسجام است.

حجت الاسلام موسی احمدی اظهار داشت: اگر روزی اخلاص از کار ما گرفته شد و وارد منیت شدیم باید فاتحه همه چیز را بخوانیم.

وی با بیان این که دشمنان ما غافل ننشستند، ابراز داشت: آن ها هم حرکت ایجابی دارند و هم سلبی، نه اخلاق را رعایت می کنند، نه انصاف و نه وجدان را.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر با اشاره به پایگاه بالای آرای آیت الله رییسی گفت: ما نیاز به تخریب دیگران نداریم بلکه باید شاخصه‌های ایشان را برجسته کنیم.

احمدی با بیان این که ما تدبیر، درایت، برنامه ریزی و حرکت سیستمی داریم، افزود: هر کدام از احزاب و گروه‌ها باید خود را یک قطعه از این سیستم بدانند که اگر قطعه‌ای درست کار نکند،  سیستم به جلو نخواهد رفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: فرمایشات اخیر رهبری را تکلیفی شرعی برای خود می‌دانم و باید با تمام وجود در انتخابات حضور پیدا کنیم.

احمدی در پایان ابراز داشت: اگر به امید خداوند در این انتخابات پیروز شویم اتفاق و انسجامی روی خواهد داد که جامعه به آرامش خواهد رسید.

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را برای بهبود روند کارها ارایه دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول