اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

دیدار مقامات ارشد ازبکستان و تاجیکستان

مدیر موسسه بین المللی آسیای مرکزی ازبکستان که در راس یک هیات وارد تاجیکستان شده با معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار مقامات ارشد ازبکستان و تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «انور ناصراف» رئیس موسسه بین‌المللی آسیای مرکزی ازبکستان که در راس یک هیات با هدف شرکت در کنفرانس مشترک علمی «نقاط جدید رشد گسترش بیشتر و تقویت همکاری بین تاجیکستان و ازبکستان» وارد دوشنبه شده با «صادق امامی» معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.

بر اساس گزارش وب سایت وزارت امور خارجه تاجیکستان، در جریان این ملاقات بر اهمیت رویدادهای در حال انجام در چارچوب سفر قریب الوقوع رسمی رئیس جمهور ازبکستان به تاجیکستان، به ویژه کنفرانس فوق الذکر که به تقویت روابط بین دوایر کارشناسی دو کشور و جستجوی نقاط جدید رشد، زمینه های جدید همکاری موثر کمک خواهد کرد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

طرفین آمادگی خود را برای ایجاد همکاری مثمر ثمر بین مرکز آموزش حرفه ای، بازآموزی کارمندان خدمات دیپلماتیک وزارت خارجه تاجیکستان و موسسه بین‌المللی آسیای مرکزی ابراز داشتند.

در پایان دو طرف توافق نامه همکاری بین مرکز مذکور و موسسه بین المللی آسیای مرکزی را به امضا رساندند.

این دیدار درفضای دوستی و درک متقابل صورت گرفت.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول