اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع یک هزار و 50 دستگاه تبلت و لپ تاپ میان دانش آموزان نیازمند ایلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: از زمان فراگیر شدن بیماری کرونا تاکنون یک هزار و ۵۰ دستگاه تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد استان ایلام توزیع شده است.

توزیع یک هزار و 50 دستگاه تبلت و لپ تاپ میان دانش آموزان نیازمند ایلامی

قنبر موسی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه از زمان فراگیر شدن بیماری کرونا و غیرحضوری شدن تحصیل دانش آموزان ایلامی تاکنون یک هزار و ۵۰ دستگاه تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد استان ایلام توزیع شده است، گفت: با توجه به در پیش بودن کنگره گرامیداشت سه هزار شهید استان، تهیه تبلت برای سه هزار دانش آموز نیازمند فاقد تبلت در این استان هدف گذاری شده است.

وی افزود: برای تهیه این یک هزار و ۵۰ دستگاه تبلت و لپ تاپ بیش از ۶ میلیارد تومان هزینه شده که در این زمینه موسسه عترت بوتراب و خیرین ارجمند مشارکت خوبی داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام با عنوان اینکه هم اکنون حدود سه هزار دانش آموز مددجوی کمیته امداد فاقد لوازم کمک آموزشی هوشمند هستند، ادامه داد: از خیرین ارجمند استان و نیز دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان انتظار داریم با عمل به مسوولیت اجتماعی خود و احساس مسوولیت در این زمینه همچون بانک‌های ملی و سپه در تهیه لوازم کمک آموزشی غیر حضوری برای دانش آموزان نیازمند استان کمیته امداد را همراهی کنند.

موسی‌نژاد با بیان اینکه کمیته امداد دانش آموزان مددجو و نیازمند فاقد لوازم کمک آموزشی هوشمند را شناسایی کرده است، گفت: هدف ما این است که بستری را فراهم کنیم که هیچ دانش آموز نیازمندی در این استان فاقد لوازم هوشمند کمک آموزشی نباشد و امیدواریم در آینده شاهد مشارکت مردم نیکوکار و دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول