اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دنیا و کشورهای مسلمان جهان به عملکرد ملت بزرگ ایران چشم دوخته‌اند

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: دنیا و کشورهای مسلمان دیگر هم به عملکرد ملت بزرگ ایران چشم دوخته‌اند.

دنیا و کشورهای مسلمان جهان به عملکرد ملت بزرگ ایران چشم دوخته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی شامگاه جمعه در جمع بسیجیان گرگان اظهار کرد: رحلت امام خمینی (ره) غمی بزرگ و سنگین بر ملت ایران اسلامی بود.

وی تصریح کرد: حضرت امام رضوان‌الله تعالی علیه نه تنها ملت ایران را از زیر ظلم و ستم‌های طاغوت و مستکبرین نجات داد بلکه ملت‌های  آزادیخواه را بیدار کرد و به آنها چراغ هدایت را نشان داد و رحلت امام (ره) غمی بزرگ و سنگین بر ملت ایران اسلامی بود.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: آرمان‌های انقلاب توسط امام در در دل‌های مردم غرس شد و امروز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مستحکم شده است..

حسینی خاطرنشان کرد: برای زنده نگهداشتن یاد و نام امام (ره) همه ملت وظیفه داریم امانتی را که حضرت امام و شهدای گرانقدر به ما تحویل دادن خوب حفظ و نگهداری کنیم به آنها وفادار بمانیم تا بتوانیم رهرو خوبی برای آنها باشیم.

وی افزود: امروز مردم بزرگ ایران اسلامی با بهره‌مندی از نعمت ولایت با پیروی از مقام معظم رهبری در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند و دنیا و کشورهای مسلمان دیگر هم به عملکرد ملت بزرگ ایران چشم دوخته‌اند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول