اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تلاش برای واکسیناسیون34 هزار نفر عوامل انتخابات در هرمزگان و یک سوال

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: در تلاشیم تا 34 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات 1400 را در این استان واکسیناسیون کنیم.

تلاش برای واکسیناسیون34 هزار نفر عوامل انتخابات در هرمزگان و یک سوال

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی اظهار کرد: طبق تقویم انتخابا‌ت کشور ۱۵ و ۱۶خرداد، فهرست نهایی تاییدصلاحیت‌شدگان شورای شهر و روستا به ستاد انتخابات استان اعلام می‌شود و از ۱۷ تا ۱۹خرداد ستاد انتخابات استان اسامی نهایی را به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اعلام می‌کند.

وی افزود: عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات در هرمزگان حدود ۳۴هزار نفر هستند که واکسیناسیون این گروه براساس اولویت انجام می شود.

به گفتهٔ رییس ستاد انتخابات هرمزگان، هر واکسنی که دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اختیار ما قرار دهد، به عوامل انتخابات تزریق می‌شود و اکنون هم در مرحلهٔ اول اعضای ستاد شهرستان‌ها و بخشداری‌ها واکسن دریافت کرده‌اند و سایر عوامل هم تا قبل از روز انتخابات واکسن می‌زنند.

رئوفی عنوان کرد: از مزایای برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر این است که در حدود نیم‌ساعت کار شمارش آرا انجام شده و نتایج اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس، این سوال مطرح است که آیا افرادی که به فاصله 1 تا دو روز پیش از انتخابات واکسینه می‌شوند، اثری در جلوگیری از ابتلای به آنها به کرونا در روز انتخابات دارد؟

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول