اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راه تغییر وضع موجود از شرکت در انتخابات و انتخاب درست می‌گذرد

نماینده مردم‌کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که ناراضی هستند برای تغیر اوضاع باید در انتخابات شرکت کنند و انتخاب درستی انجام بدهند.

راه تغییر وضع موجود از شرکت در انتخابات و انتخاب درست می‌گذرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید جواد ساداتی‌نژادشامگاه جمعه در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کاشان اظهار کرد: حضرت امام پرچمدار حق خواهی و آزادی خواهی درعصر ما بود و اتفاقی را خلق کرد که هیچکس قبل از آن‌ نتوانسته بود خلق کند.

نماینده مردم‌کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، مردم ما  مقام‌ معظم رهبری  را دوست دارند و‌ ولایتی هستند، تصریح کرد: اگر امروز دچار نارضایتی هستیم و بخشی  از مردم ناراضی هستند ارتباطی به انقلاب ندارد بلکه مشکل در انتخاب‌های ما است.

وی افزود: آن‌هایی که عدم شرکت در انتخابات را به عدم صلاحیت‌ها ربط می‌دهند قطعا می‌دانیم این حرف‌ها از پایه و اساس اشتباه است و‌ مردم بخاطر سوء‌مدیریت دولت دچار بحران‌های معیشتی شده‌اند.

ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه کسانی که ناراضی هستند برای تغیر اوضاع باید در انتخابات شرکت کنند و انتخاب درستی انجام بدهند، خاطرنشان کرد: افتخار ایران این است که  انتخاب دست خود مردم است و‌ اگر‌ خطایی صورت گرفته در انتخاب است.

رئیس کمیسون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، وقتی ارز دو نرخی می‌شود جز فساد و رانت چیزی عاید مردم نمی‌شود، ابراز داشت: در این‌ دولت کشور از نظر مدیریت رها شده بود، سکه در کشور تاراج و‌ ذخایر کشور را خالی کردند.

ساداتی‌نژاد با بیان‌ اینکه، بارها با صدای بلند گفته‌ام  ‌آقای روحانی ما شغل جدید نمی‌خواهیم بلکه شغل مردم را از بین نبرید، افزود: در این دوره ارزش پول ملی ما چندین بار سقوط کرد دارایی مردم از بین رفت و مردم دربورس به خاک سیاه نشستند.

ساداتی نژاد ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها عدم اعتماد به آمریکا اعلام کرده است اما در مذاکرات  تمام‌ وقت خود و سرمایه کشور را در اختیار بیگانگان گذاشتند که به گفته مسؤولان دولت، نتیجه اعتماد به آمریکا خسارت محض بوده است.

رئیس کمیسون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، کشور نیاز به تغییر بزرگ ‌دارد و‌ به یک‌ دولت انقلابی نیاز داریم، تصریح کرد:آقای رئیسی کاندیدای اصلح در این دوره است، امروز گوش دادن به شعار‌های بی‌حاصل خسته کننده شده است.

وی با بیان اینکه ما به شخصی ‌نیاز نداریم‌ که از پشت شیشه اتوموبیل ازمردم  نظرخواهی کند بلکه به شخصی نیاز داریم که کنار مردم باشد، خاطر نشان کرد: مردم از فساد و رانت ناراحت هستند و به رئیس جمهوری نیاز داریم که فساد ستیز باشد.

ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه، کسانی که با امنیت غذایی مردم شوخی کنند، خائن‌ هستند، گفت: در کشوری هستیم که می‌توانیم ۱۵۰‌میلیون ‌نفر را غذا بدهیم‌، این ‌دولت با سومدیریت باعث‌ شد مردم ساعت‌ها در صف برای مرغ بایستند و در کشور قرارگاه مرغ تشکیل بدهیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پای صندوق رای آمدن مبارزه با فساد اقتصادی است، گفت : مردم‌ ما در کاشان هوشمند هستند، اعتقادم این است ۹۱ هزار رأی مردم کاشان در دوره قبل و‌ در این‌دوره ‌طوفانی‌ به پا خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول