اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استاندار: ظرفیت بیمارستان‌های هرمزگان در حال تکمیل است/ مردم حتما در تعطیلات در خانه بمانند+فیلم

استاندار هرمزگان گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا افزایش بسیاری داشته و با این روند، ظرفیت بیمارستان‌ها در حال تکمیل است و از مردم می‌خواهم در این تعطیلات، حتما در خانه بمانند.

استاندار: ظرفیت بیمارستان‌های هرمزگان در حال تکمیل است/ مردم حتما در تعطیلات در خانه بمانند+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی ظهر امروز با بیان این که شهرستان‌های بندرعباس، بستک، بندرلنگه، پارسیان، حاجی‌آباد، قشم، میناب، رودان و جاسک در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سیریک و بندرخمیر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بشاگرد و ابوموسی در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند، اظهار کرد: هرمزگان در حال حاضر، تنها استان در کشور است که دچار این شرایط شده و این وضعیت پس از دید و بازدیدهای عید فطر ایجاد شد، در حالی که همیشه تاکید و درخواست ما خودداری از مهمانی و دورهمی بود اما بی‌توجهی به این موضوع، موجب افزایش قابل توجه بیماری کرونا در استان هرمزگان شده است.

وی ادامه داد:  با توجه به این شرایط، مردم هرمزگان در این سه روز تعطیلات، حتما در خانه بمانند و هیچ‌گونه خروجی به جز موارد ضروری از خانه نداشته باشند.

 

 

استاندار هرمزگان افزود: همچنین در این تعطیلات، هیچ ترددی نباید بین شهرها و روستاها و حتی محله‌ها انجام شود و مردم از حضور در خیابان ها و اماکن عمومی خودداری کنند تا بتوانیم شیوع بیماری کرونا در هرمزگان را کنترل کنیم.

همتی تصریح: محدودیت‌ها در همه شهرستان‌های استان هرمزگان در حال اعمال و ورودی و خروجی شهرها و روستاها به شدت در حال کنترل است اما این اقدامات تنها با همکاری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم نتیجه بخش خواهد بود.

وی گفت:  مردم هرمزگان در همه شهرها و روستاها با احساس مسئولیت، به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: شرایط سختی برای استان به وجود آمده و تعداد بیماران مبتلا به کرونا افزایش بسیاری داشته و با این روند، ظرفیت بیمارستان‌ها در حال تکمیل است و به لحاظ پذیرش بیمار دچار مشکل می‌شوند.

همتی  با بیان اینکه گزارش هایی از برگزاری مراسم‌های عروسی در استان داریم، اضافه کرد: این تجمعات بسیار خطرناک است و ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می‌دهد و اگر توجه نکنیم، جان و سلامتی خود، خانواده و دیگران را به خطر می‌اندازیم و علاوه بر آن از مردم می‌خواهیم با خودداری از برگزاری مراسم به کادر درمان کمک کنند.

استاندار هرمزگان بیان داشت: همچنین این شرایط بر روی همه مشاغل تاثیرگذار منفی گذاشته و اگر وضعیت بهتر نشود، مجبور خواهیم بود محدودیت‌ها را بیشتر کنیم و از همه مردم می‌خواهیم برای بهبود اوضاع، مقررات رنگ بندی شهرستان‌ها و همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

** عکس مربوط به دوران کرونا نیست

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول