اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نباید انقلاب به دست نااهلان بیفتد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: این مردم‌اند که انتخاب می‌کنند چه کسی روی صندلی ریاست جمهوری بنشیند و مردم باید کسی را انتخاب کنند که بتواند از راه شهدا پاسداری کند و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.

نباید انقلاب به دست نااهلان بیفتد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مناسبت‌های مختلفی را پیش روداریم که بد نیست به هرکدام اشاره‌ای شود و با توجه به فرارسیدن شهادت امام صادق(ع) و اینکه ما تابع شیعه جعفری هستیم این فقه جعفری و بایدونبایدهای دینی‌مان را از ایشان گرفته‌ایم.

وی گفت: امام صادق(ع) یک مرجعیت علمی مطلق داشتند که حتی علمای اهل سنت نیز از ایشان بهره‌ها بردند. 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: امروز رحلت امام(ره) است و ایشان از اراده محکم پولادین برخوردار بود که هرگز درراه مبارزه خسته نشد و همیشه در دعوت مردم به صحنه‌ها و مبارزه با طاغوت امید را زنده می‌کرد. 

وی بیان کرد: امامی که هرچه سنش بیشتر می‌شد انقلابی بودنش بیشتر می‌شد. 

امام‌جمعه بجنورد افزود: ما وظیفه‌داریم که بهترین پاسداشت را از امام راحل داشته باشیم و از دستاوردهای ایشان حراست و حمایت کنیم. 

وی در ادامه به پشتیبانی از ولی‌فقیه تأکید کرد و گفت: باید پشتیبان ولی‌فقیه بود تا به مملکت آسیبی نرسد و این مسأله ولی‌فقیه را امام در درس خارج خود تبیین کرد. 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: ولی‌فقیه تبدیل به یک قانون شد و اصل ولایت‌فقیه یک اصل مترقی و میراث‌های امام رضوان‌الله است که از دین گرفت و در جامعه پیاده کرد. 

حجت‌الاسلام نوری تأکید کرد: کسانی باید در جامعه به قدرت برسند که این اصل را حفظ کنند و جمهوری اسلامی و مردمی و دینی بودن نظام نیز مهم است که هر گروهی مخالفت‌های نیز داشتند اما امام مقابل آن ایستادند.

وی تصریح کرد: وقتی این ترکیب جمهوریت و دینی بودن به رأی گذاشته شد اکثریت به آن رأی آری دادند و همان را خواستند؛ امام ایمان به جوانان داشت و با همان جوان‌ها جنگ را پیروز شد. 

امام‌جمعه بجنورد اضافه کرد: حالا نیز این مردم‌اند که انتخاب می‌کنند چه کسی روی صندلی ریاست جمهوری بنشیند و مردم باید کسی را انتخاب کنند که بتواند از راه شهدا پاسداری کند و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.پس اگر انتخاب دست من و شماست نگذاریم که انقلاب دست نااهلان بیفتد. 

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول