اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انتخابات و انتخاب اصلح، بهترین فرصت برای ادامه راه امام است

امام جمعه ابهر انتخابات و انتخاب اصلح را بهترین فرصت برای ادامه راه امام دانست و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام تحول گرا و تحول خواه بود ان‌شا الله با یک انتخاب انقلابی و با یک حضور حداکثری یک تحول اساسی را در مدیریت کشور ایجاد خواهیم کرد.

انتخابات و انتخاب اصلح، بهترین فرصت برای ادامه راه امام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر با توصیه به همه مردم بویژه کسانی که دارای مقام و منصب هستند برای مراقبت از وسوسه‌های شیطان اظهار کرد: شیطان شخصیتی مثل حضرت آدم را فریفت، بنابراین کسی که مقام و منزلتی در جامعه پیدا کند که نقطه قوت اوست، شیطان از همین راه او را می‌گیرد از این رو، چنین شخصی از مقام و جاه خویش، سوءاستفاده می‌کند، پس قوت هیچ کس نباید وسیله غرور او را فراهم کند، چون قوت، تنها از ناحیه خداست و انسان، امین قدرت حق است و امین نباید در امانت خیانت کند. 

امام جمعه ابهر به مناسبت‌های این ایام ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره و تصریح کرد: در اندیشه ناب امام نکاتی کلیدی وجود داشت که محور بودن مردم در امور از جمله این اندیشه‌ها بود.

وی با بیان اینکه در اندیشه امام راحل جمهوری اسلامی بهترین مدل برای اداره کشور محسوب می‌شد و ولایت فقیه را بزرگترین پشتوانه برای کشور و مردم می‌دانستند، افزود: لذا بزرگترین هنر امام این بود که ولایت فقیه مهجور و مستور در کتابها را بیرون کشید و بر عرصه جامعه آورد .

رحیمی ادامه داد: نکته دیگر و شاخصه مهم دیگر در مشی امام و خط امام راحل مسئله محاسبات معنوی و الهی است، امام در تصمیم گیری و تدابیر خود، محاسبات معنوی را در درجه اول قرار می‌داد.

امام جمعه ابهر به جاذبه و دافعه امام راحل اشاره کرد و گفت: امام همیشه نسبت به تفکر غربی و فکر لیبرالی دافعه داشت ...و بیت الغزل اندیشه امام این بود که می‌فرمود: ما می‌توانیم و براستی امام به لطف الهی و با حضور قدرت این مردم و جوانان چه زیبا فعل توانستن را در میان مردم صرف کرد و در یک هم افزایی امت و امام جامعه عقب مانده دوران ستم شاهی را به رشد و توسعه بالایی رساندند .

وی در ادامه انتخابات و انتخاب اصلح را بهترین فرصت برای ادامه راه امام دانست و تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام تحول گرا و تحول خواه بود ان‌شا الله با یک انتخاب انقلابی و با یک حضور حداکثری یک تحول اساسی را در مدیریت کشور ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول