اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیسی ثابت کرده با کسی رودربایستی ندارد/ طرح تحول سلامت اولویت دولت آینده باشد

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: چه کسی از کاندیدها شاخصا جلوی ظلم می‌ایستد، با متقلب باید برخورد کرد، حتی اگر مشاور رئیس قوه قضائیه باشد؛ آقای رییسی در عمل با کسی رو دربایستی ندارد و ساده زیست است.

رئیسی ثابت کرده با کسی رودربایستی ندارد/ طرح تحول سلامت اولویت دولت آینده باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک بعد از ظهر پنجشنبه در گردهمایی نظام سلامت حامی سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: هرکس به خدا تمسک جوید خدا او را به صراط مستقیم هدایت می‌کند، رسیدن به این مقام لازمه اعتقاد قلبی نسبت به خداست که امام علی(ع) در حکمت ۳۱ نهج‌البلاغه در پاسخ به این سوال که ایمان چیست، می‌فرمایند:« ایمان بر چهار ستون صبر، یقین، عدل و جهاد استوار است».

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرایط کنونی انقلاب در قرن ۲۱ نیازمند این است  که انسان‌هایی صاحب این ویژگی‌ها تربیت شوند، گفت: امیرالمومنین(ع) گفتند به هر کس نمی‌توان مدیر گفت، مدیر کسی است که اهل بصیرت باشد؛ بصیر داریم و اهل بصیر، عده‌ای بصیر بودند ولی جزو سران فتنه ۸۸ شدند و اهل بصیرت نبودند، اهل بصیرت لحظه به لحظه بر بصیرتش می‌افزاید.

وی ضمن بیان اینکه تحقق بخشیدن به این خصوصیات نیاز به انسجام درون تشکیلاتی نظام است، خاطرنشان کرد: پیامبر، امام علی(ع) و حضرت خدیجه(س) هسته مقاومت انقلاب را برای گسترش فرهنگ اسلام بعد از بعثت شکل دادند و سه سال مخفیانه یار گرفتند؛ امروز در قرن ۲۱ جامعه اسلامی ما باید پشت سر رهبری اردوگاه ولایت را تقویت کند که نگاه دشمن به اقتدار نیروی اسلامی در اردوگاه ولایت و دین بلرزد و باید از هر تفرقه‌ای پرهیز کرد. 

سالک افزود: ترسناک‌ترین مسأله ضد ارزش، خودشیفتگی و عامل تفرقه جامعه اسلامی است؛ شکست ناپذیری و رستگاری جامعه حزب‌اللهی در سایه پذیرش ولایت خدا، رسول خدا و رهبری است و تحقق سیاست‌های ولایت، ضامن تداوم انقلاب است.

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سفیر فرانسه به آمریکایی‌ها گفت در انتخابات ۱۴۰۰ ایران نباید بگذاریم اصولگراها پیروز شوند، عنوان کرد: از اقتدارات ما انتخابات ۱۴۰۰ هست که باید با مشارکت بالا و انتخاب شخصیت اصلح و برتر است که نشان دهنده اقتدار ما و رهبری در سطح بین‌المللی است؛ با رای ندادن و قهر کردن مشکلی حل نخواهد شد ولی با حضور در انتخابات و مشارکت، مطالبه‌گری بیشتر خواهد شد.

 وی اضافه کرد: کمپین نه، یعنی شمشیرکشی مقابل ولایت و نظام اسلامی، آقای رئیسی پای کار آمده و  هزار و ۲۰۰ کارخانه تعطیل را وارد کرده، حدود ۲۰۰ هزار اشتغال ایجاد کرده و با بی‌کاری مقابله کرده پس توان مقابله با معضلات کشور را داریم،بنده در بررسی‌های شخصی خود میان کاندیداها دیدم آقای رئیسی جامعیت علم را دارند، قاطع و شجاع هستند و خدمات عملکردش بر کسی پوشیده نیست، شما می‌توانید با تحقیق به رای اصلح برسید.

سالک با اشاره به گفته مقام معظم رهبری که فرمودند امروز مهم‌ترین وظیفه انتقال سالم مکتب امام به نسل‌های آینده است، بیان کرد: امام(ره) فرمودند:«اگر بخواهید بی‌خوف و ترس در مقابل باطل بایستید و از حق دفاع کنید خود را به ساده زیستی عادت دهید چون اشرافی‌گری قدرت مبارزه را ندارد»، آقای رئیسی ساده‌زیست است، ما باید در برنامه‌ها به او کمک کنیم که بتواند موفق باشد.

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چالش پیش رو فضای مجازی بیگانه در هجمه به ایشان و جریاناتی که آقای رئیسی بیت المال را از حلقومشان بیرون کشیده است، در پایان ضمن تشکر از کادر درمان در این روزهای کرونایی گفت: شیوه عمل باید با سیاست مهندسی چهره به چهره باشد تا ابهامات و سوالات مردم به خصوص جوانان پاسخ داده شود.

هم‌چنین مسعود خاتمی در این جلسه اظهار کرد: چرا برخی اهداف امام محقق نشد، امام گفتند نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد و با پیروزی انقلاب توطئه‌ها شروع شد و یکی از مباحث، جنگ بود، امام با تاکید بر سرمایه داخلی و اعتماد به نیروهای جهادی و انقلابی مقابل توطئه ایستاد.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با اشاره به اینکه تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی تاکید بر توانمندی داخلی است، بیان کرد: عدالت در سلامت بحثی اساسی است، رعایت پروتکل‌های اخلاقی در آموزش، تضاد منافع در مدیران بخش بهداشت و درمان حتی در دنیا از مباحث و چالش‌های مغفول  است، هم‌چنین بحث پیشگیری  و سبک زندگی باید برنامه‌ریزی شود و حتی به دنیا ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه این موارد در قوانین هست ولی اجرا نشده، گفت: طرح تحول سلامت می‌توانست این مشکلات را حل کند ولی مشکل بودجه و نظارت داشت، در زمان جنگ کادر درمان خوب درخشید، در کرونا نیز کادر درمان به ویژه کادر پرستاری درخشید، باید قدر آن‌ها را بدانیم و از صندوق ذخیره باید به این بخش پول اختصاص دهند که علی‌رغم پیگیری‌های مکرر ما محقق نشد.

خاتمی در ادامه گفت: چه کسانی می‌توانند این برنامه‌ها را اجرا کنند؟ کسانی که اعتقاد داشته باشند، بسیاری در ۴۰ سال انقلاب شعار دادند، باید عملکرد را دید؛ معیشت مردم، بی‌کاری جوان‌ها کمرشکن است، مفاسد اقتصادی نیز کولاک می‌کند،چه کسی از کاندیدها شاخصا جلوی ظلم می‌ایستد؟ با متقلب باید برخورد کرد، حتی اگر مشاور رئیس قوه قضائیه باشد؛ آقای رییسی در عمل با کسی رو دربایستی ندارد و ساده زیست است.

به گزارش فارس، قابل ذکر است، در انتهای مراسم نیز بیانیه‌ای تحت عنوان پیشنهادات به آقای رئیسی جهت اصلاح مدیریت بخش سلامت قرائت شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۴/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول