اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

صدای امام راحل(ره) خاموش شدنی نیست

امام جمعه موقت زاهدان گفت: مردم ایران اسلامی پای انقلاب، اسلام، امام راحل، رهبری و شهدا ‏ایستاده اند‎.

صدای امام راحل(ره) خاموش شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام سید خلیل حسینی عصر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و ‏قیام خونین 15 خرداد که با حضور اقشار مختلف مردم در محل گلزار شهدای زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: سخن گفتن در خصوص امام راحل(ره)  با آن همه ویژگی، درخشندگی ،فضائل و خوبیهای ‏ایشان کار بسیار سختی است.‎

‎وی ادامه داد: شخصیت ها، علما، ادبا، حکما و سیاستمداران بزرگی را درگذشته داشته و هم اکنون نیز ‏داریم اما امام راحل(ره) یکی از ویژگی هایشان متبلور بودن ابعاد متعدد و گاها متضاد در شخصیتشان ‏است و ایشان مجتهد بزرگ، مرجع تقلید عظیم الشان، مرجع مطلق زمان خود، فیلسوب، صاحب فتوا و ‏حتی دارای حرف در حوزه ادبیات است و در عین حال در عرصه زمخت سیاست نیز با همه پیچ و ‏تابهایی که دارد آنچنان قامت برمی افرازد که انسان را متحیر می کند‎.

حسینی تاکید کرد: از نظر بنده، این ویژگی ها  تنها از خصوصیت بنده صاحل بودن ایشان نشات می ‏گیرد، او بنده صالح خدا بوده و خدای متعال آنچه همه خوبان دارند را در وجود ایشان گردآورده است‎.

وی تصریح کرد: در بین علمای شیعه و سنی شخصیت های بزرگی داشته و داریم اما هرکدام در ‏محدوده و زمان خاصی تاثیرگذار بوده اند اما امام راحل(ره) در تمام عالم تاثیرگذار بود و ابعاد ‏تاثیرگذاری وی به قدری کامل بود که وقتی نهضت مقدس اسلامی را آغاز کرد و انقلاب پیروز شد، ‏تمام معادلات سیاسی منطقه عوض شد و همه دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد‎.

امام جمعه موقت بیان کرد: صدای امام راحل(ره) بعد از رحلت ایشان نیز خاموش شدنی نیست و تا ‏ظهور حضرت ولی عصر(عج) در همه نقاط دنیا شنیده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل(ه) حق بزرگی بر گردن ما دارد و وظیفه سنگینی بر دوش ما است، ‏تاکید کرد: ترویج منویات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و پایبند بودن به نظام و انقلاب و ‏محرک و تشویق کننده مردم بودن برای  حضور بیش از پیش در عرصه هایی به مثل انتخابات پیش ‏رو از جمله اقداماتی است که باید انجام دهیم‎.

حسینی گفت: ضمن حضور حداکثری در انتخابات باید انتخاب شایسته ای نیز داشته باشیم‎.

شایان ذکر است ذکر مصیبت برای سالگرد ارتحال امام راحل(ره) و شهادت امام صادق(ع) از دیگر ‏برنامه های این مراسم بود‎.

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول