اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۶۱ هزار و ۸۳۲ دز واکسن کووید۱۹ در گلستان تزریق شد

مدیرگروه پیشگیری از بیماری واگیر مرکز بهداشت استان گلستان از تزریق ۶۱ هزار و ۸۳۲ دز واکسن «کووید۱۹» به گروه‌های هدف در این استان خبر داد.

۶۱ هزار و ۸۳۲ دز واکسن کووید۱۹ در گلستان تزریق شد

علی باقری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تاکنون تعداد ۶۱ هزار و ۸۳۲ دز واکسن کووید۱۹ به گروه‌های هدفی که از اولویت برخوردار هستند در استان گلستان تزریق شد.

وی از واکسیناسیون افراد مسن در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: تزریق واکسن کووید۱۹ در استان گلستان همچنان ادامه دارد و اکنون واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا در حال انجام است.

* مردم پس از تکمیل پرونده الکترونیک سلامت با داشتن کارت ملی به مراکز تجمیع واکسیناسیون مراجعه کنند

مدیرگروه پیشگیری از بیماری واگیر مرکز بهداشت استان گلستان ابراز کرد: کسانی که واکسن کرونا را دریافت کردند می‌توانند پس از تکمیل پرونده الکترونیک سلامت با در دست داشتن کارت ملی به مراکز تجمیع واکسیناسیون در سطح استان گلستان مراجعه کنند.

باقری با تاکید بر اینکه شهروندان گلستانی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: با حفظ پروتکل بهداشتی و زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

وی رفتن به مسافرت را یکی از عوامل بروز کووید ۱۹ برشمرد و اظهار کرد: شهروندان گلستانی سعی کنند از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند زیرا تجمع در مکان‌های تفریحی باعث شیوع ویروس کرونا می‌شود.

مدیرگروه پیشگیری از بیماری واگیر مرکز بهداشت استان گلستان از مردم خواست تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و به مکان‌های شلوغ نروند تا هرچه سریعتر از شر این ویروس خطرناک راحت شویم.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول