اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مشت‌زن کرمانشاهی خود را برای حضور در مسابقات جهانی ازبکستان آماده می‌کند

بوکسر سنگین وزن کرمانشاه پس از کسب مدال برنز و بازگشت از مسابقات آسیایی امارات، گفت: خود را برای حضور در مسابقات جهانی در کشور ازبکستان در آبان‌ماه سال‌جاری آماده خواهم کردم.

مشت‌زن کرمانشاهی خود را برای حضور در مسابقات جهانی ازبکستان آماده می‌کند

پوریا امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: برای اولین تجربه حضور در سنگین وزن مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات، عملکرد خوبی داشتم و اگر در مسابقاتی آخر خود در راند دوم ناک‌دان نمی‌شدم، می‌توانستم فینالیست باشم، اما شرایط در سنگین وزن فرق می‌کند چرا که اگر در وزن ۹۱ خود شرکت می‌کردم مدال خوشرنگ‌تری را کسب می‌کردم.

وی اضافه کرد: رقابت پایانی من در مقابل کنکابایف قزاق بود که دارنده مدال قهرمانی جهان در این وزن است و با این شرایط نیز عملکرد قابل قبولی از خود در مقابل این مشت زن داشتم و شاید اگر در دقایق پایانی راند سوم با آن ضربه ناک‌دان نمی‌شدم می‌توانستم برنده بازی بوده و به فینال صعود کنم.

این مشت‌زن کرمانشاه یادآور شد: خوشحال هستم که یک بار دیگر یک ورزشکار کرمانشاهی در سنگین وزن به میدان می‌رود، سال‌ها بوکسرهای خوب کرمانشاهی در ادوار مختلف تاریخ در سنگین وزن به میدان رفته و مدال‌های خوبی نیز کسب کردیم و من تلاش می‌کنم از عنوان یک مشت‌زن کرمانشاهی در قامت تیم ملی دفاع کنم.

وی ادامه داد: به همراه مشت‌زن‌های خوب ایران در این مسابقات دو مدال نقره و دو مدال برنز کسب کردیم و پس از این مسابقات خود را برای حضور در مسابقات جهانی در کشور ازبکستان در آبان‌ماه سال‌جاری آماده خواهم کردم و امیدوارم در این مسابقات مدال خوشرنگ‌تری را کسب کنیم.

امیری خاطرنشان کرد: امیدوارم تا آبان‌ماه تمرینات منسجم و مستمر خود را زیر نظر کادرفنی، علی ایستکی و همایون امیری سپری کرده و در مسابقات قهرمانی جهان در ازبکستان یک مدال خوشرنگ‌تر و حتی طلا را به مردم خوب کرمانشاه هدیه بدهم.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در امارات در پایان با تشکر از علاقمندان به بوکس و هیأت بوکس استان کرمانشاه که برای استقبال از این مدال‌آور حضور داشتند، گفت: امیداورم با کسب یک مدال خوشرنگ زحمات این عزیزان را جبران کنم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول