اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اهداف انقلاب برای جوانان تبیین شود/ایران به مدیران جهادی نیاز دارد

عضو هیات علمی موسسه امام‌خمینی ره قم با اشاره به ضرورت معرفی ابعاد مختلف شخصیتی امام راحل به نسل جوانان، گفت: مبلغان دینی باید بصیرت افزایی و روشنگری نسل جوان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

اهداف انقلاب برای جوانان تبیین شود/ایران به مدیران جهادی نیاز دارد

به گزارش خبرنگار فارس در یزد، حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی در مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد که با حضور جمعی از مردم دارالعباده و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در یزد برگزار شد، با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی ایران به دنبال کمرنگ کردن ارزش های دینی این نظام الهی بوده و هستند.

وی افزود: تبیین ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی ره به نسل جوان از جمله مهمترین رسالت مسئولان و دست اندرکاران نظام است.

عضو هیات علمی موسسه امام‌خمینی ره قم نقش روحانیون و طلاب در معرفی اهداف انقلاب اسلامی را حائز اهمیت دانست و گفت: مبلغان دینی باید بصیرت افزایی و روشنگری نسل جوان برای خنثی سازی توطئه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استکبار جهانی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

حجت الاسلام ابوترابی برخورداری از فضای مجازی و ظرفیت رسانه‌های انقلابی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی برای پاسداری از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی در عصرکنونی عنوان و تصریح کرد: خدمات انقلاب اسلامی باید به مردم معرفی و یادآوری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد، تأکید کرد: حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حقیقت پاسداری از خون شهداست.

 حجت الاسلام ابوترابی تأکید کرد: حضور پرشور و آگاهانه و انتخاب فرد اصلح امنیت داخلی کشور را تقویت و چشم بدخواهان این انقلاب را کور می‌کند.

عضو هیات علمی موسسه امام‌خمینی ره قم در پایان سخنان خود توجه به معیشت و ساماندهی مشکلات اقتصادی فعلی را از جمله مهمترین مطالبات مردم از دولت آینده دانست و بیان کرد: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی به مدیران و مسئولانی با تفکر جهادی نیاز دارد.

انتهای پیام/الف

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول