اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حجت‌الاسلام میرزایی: باور به هر خانه یک ستاد راهبرد آیت‌الله رییسی است/ اولویت همه ما توصیه به انتخاب اصلح است

رئیس ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در هرمزگان گفت: اعتقاد و باور درونی همه ما باید شناساندن ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی حاصل از انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور به مردم باشد.

حجت‌الاسلام میرزایی: باور به هر خانه یک ستاد راهبرد آیت‌الله رییسی است/ اولویت همه ما توصیه به انتخاب اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی در نشست ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در هرمزگان اظهار کرد: انتخابات در این دوره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به طوری که نگاه جهان به انتخاب ما در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ معطوف شده تا ببیند ملت ایران در چه ترازی در انتخابات حضور می‌یابد.

 

وی با تجلیل از شکوه همراهی مردم با آیت‌الله رئیسی در قالب شکل‌گیری ستادهای متعدد در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور، تصریح کرد: همه ما باید توان‌مان را معطوف به شناساندن توانمندی‌ها و قابلیت های آیت‌الله رئیسی برای اداره کشور کنیم و با وحدتی فراگیر در این زمینه، هدف‌مان را اعتلای نظام و انقلاب و انتخاب آیت الله رییسی قرار دهیم.

 

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در هرمزگان با بیان این که اجماع بسیار خوبی در استان و کشور بر روی انتخاب آیت الله رئیسی شکل گرفته، بیان داشت: تمامی ظرفیت ستادهای مردمی می‌بایست معطوف به حرکت همسو در راستای هدف مهم ما یعنی شناساندن آیت الله رئیسی به مردم و دفاع اخلاق‌مدارانه از ایشان باشد.

 

حجت‌الاسلام میرزایی تاکید کرد: سابقه کار جهادی در دستگاه قضایی بدون گرفتار شدن به حواشی زائد و باور عمیق به روحیه انقلابی در کنار شخصیتی مردمی و عدالت محور در وجود آیت الله رئیسی سبب شده تا مردم به سمت و سوی ایشان گرایش پیدا کنند.

 

وی ادامه داد: دفاع منطبق بر خرد و همگرایی حداکثری در زمینه پیشرفت و توسعه کشور از جمله اصلی‌ترین رسالت‌های ما در انتخابات است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان داشت: ستادهای آیت الله رئیسی متعلق به همه است و ما از همه عزیزان استقبال می‌کنیم و حتی همه آنانی که انتقاد دارند، در ستاد میزبان آنان هستیم تا در بستری مطلوب به گفت‌وگو بنشینیم و پاسخ‌های منطقی برای یکدیگر داشته باشیم.

 

به گزارش فارس، در این نشست شیخ محمد علی امینی، پرویز سالاری، علی سلیمی، مهران شاهی، عیسی عباسی، عارف رحیمی، احمد عامری، علی مریدی‌زاده،  ابراهیم معتمدی، خانم صیادی و جمعی از معتمدان شهرهای مختلف استان حضور داشتند.

 

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول