اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تعامل بازرسی و نیروی انتظامی منجر به حل مشکلات ایلام می‌شود

بازرس کل استان ایلام گفت: تعامل بازرسی و نیروی انتظامی استان سبب می‌شود تا مسائل و آسیب‌های کلان استان در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و شناخت گلوگاه‌ها و ساختارهای فسادزا شناسایی و در جهت رفع آنها گام‌های اساسی برداشته شود.

تعامل بازرسی و نیروی انتظامی منجر به حل مشکلات ایلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز مهدی اصلانی در دیدار با سردار القاصی‌مهر فرمانده انتظامی استان با اشاره به کار خطیر ناجا در حفظ امنیت در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فضای مجازی و آرامش روانی جامعه گفت: با توجه به سوابق ارزشمند، تدابیر و مدیریت خوب فرماندهی انتظامی استان، رشد و توفیقات مجموعه عزیزان انتظامی در شناسایی و برخورد به موقع و قاطع با مظاهر علنی هنجارشکنی و برهم زنندگان امنیت روانی جامعه ملموس است.

وی افزود: پیشرفت‌های خوب ناجا با تقویت بهره‌مندی از سامانه‌ها و هوشمندسازی فعالیت‌های مختلف به خصوص در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی و شناسایی و برخورد قاطع با شگردهای مختلف قاچاق کالا و ارز بوده و باید اعمال قدرت همراه با مهربانی باشد و این دو مکمل خواهند بود.

 بازرس کل استان گفت: با توجه به در پیش رو بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش و وظیفه نیروی انتظامی در برقراری امنیت برای ایجاد آرامش و صیانت از صندوق‌ها در برگزاری باشکوه انتخابات مشهودتر است و ان‌شاالله با همکاری تمامی عوامل برگزار کنندگان انتخابات و حافظان نظم و امنیت در استان انتخاباتی سالم و پرشور خواهیم داشت.           

وی ادامه داد: افزایش تعاملات بازرسی کل استان و نیروی انتظامی در زمینه شناسایی و اولویت بندی مسائل و مشکلات کلان استان و چاره اندیشی آنها تاثیرگذار است و لذا پیرو نشست و دیدار قبلی فرماندهی انتظامی استان در بازرسی کل استان در اواخر اسفندماه سال گذشته و بررسی‌های کارشناسی در نهایت تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بازرسی کل استان و فرماندهی انتظامی استان تهیه شده و در این نشست مشترک در فرماندهی انتظامی استان، تفاهم نامه مذکور امضا و مبادله می‌شود.

اصلانی ادامه داد: مسلما استمرار و تقویت روابط و تعاملات دوسویه طرفین سبب خواهد شد در شناسایی مسائل و آسیب‌های کلان استان در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و شناخت گلوگاه‌ها و ساختارهای فسادزا و تلاش در جهت رفع آنها گام‌های اساسی برداشته شود.           

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های استان ایلام در بخش‌های مختلف از جمله نفت، گاز و بازرگانی- معادن و مرز ۴۳۰ کیلومتری باکشور همسایه و ظرفیت مرز بین‌المللی مهران و زیارت عتبات عالیات اظهار امیدواری کرد و گفت: شاهد برنامه محوری در دستگاه‌ها همراه با تلاش و کار جهادی باشیم و بتوانیم در جهت استفاده هرچه بهتر از منابع و داشته‌های این استان برای توسعه آبادانی و پیشرفت به نحو احسن گام برداریم.

رسیدگی به سوجریانات و فسادهای اداری در بازرسی 

سردار القاصی مهر در این دیدار گفت: حضور موثر بازرسی کل استان در دستگاه‌های اجرایی محسوس است و از اینکه سوجریانات و فسادهای اداری در بازرسی کل استان رسیدگی می‌شود، امیدواری به وجود آمده است. 

فرماندهی انتظامی استان افزود: برای همکاری با بازرسی کل استان در انجام ماموریت‌های مشترک در حوزه‌های مختلف آمادگی داریم و از این خط مشی، تنطیم و مبادله تفاهم نامه همکاری‌های مشترک با بازرسی کل استان ایلام استقبال می‌کنم. 

وی ادامه داد: زمانی که در یک پرونده فساد اقتصادی در یک دستگاه اجرایی، دستگاه‌های مختلف نظارتی، بازرسی، انتظامی و قضایی به طور هماهنگ ورود و همکاری کنند، قطعا تأثیر بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول