اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مبارزه با ناامیدی و ایجاد نشاط انقلابی هدف رزمایش جهاد امیدآفرینی

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: مبارزه همه‌جانبه با ناامیدی و ایجاد نشاط انقلابی یکی از سیاست‌های رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری است و همه توان در این راستا پای کار خواهد آمد.

مبارزه با ناامیدی و ایجاد نشاط انقلابی هدف رزمایش جهاد امیدآفرینی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، امید محترمی ظهر امروز در نشست هماهنگی رزمایش «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان  اظهار کرد: با توجه به شرایط و حساسیت‌های مقطع کنونی نیازمند ایجاد یک نهضت امیدآفرینی در سطح جامعه هستیم که در این راستا رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری با مشارکت ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی از روز یکشنبه نهم خردادماه آغاز شده است.

وی افزود: مجموعه‌های کمیته امداد و بهزیستی یک ظرفیت بسیار عظیم برای مشارکت در این رزمایش دارد که اگر در کنار شبکه مویرگی گروه‌های جهادی قرار بگیرند قطعاً اقدام بسیار خوبی در راستای امیدآفرینی ایجاد خواهد شد.

 مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: حضور چهره به چهره جهادگران در مناطق محروم و ارائه خدمات به ولی‌نعمتان همواره در طول این سال‌ها منشأ خدمات و برکات فراوانی بوده و بسیاری از تهدیدات را رفع کرده و امروز گروه‌های جهادی در خط مقدم امیدآفرینی هستند.

محترمی با بیان اینکه اگر کمیته امداد و بهزیستی بتوانند در طی مدت برگزاری رزمایش با مددجویان و مخاطبین خود ارتباط مؤثری برقرار کنند قطعاً آثار و برکات زیادی خواهد داشت و شاهد ایجاد یک نهضت امیدآفرینی خواهیم بود، ادامه داد: مبارزه همه‌جانبه با ناامیدی و ایجاد نشاط انقلابی یکی از سیاست‌های رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری است و همه توان در این راستا پای کار خواهد آمد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی تمام مؤلفه‌های لازم برای تبدیل شدن به یک قدرت قوی در همه ابعاد دارد و ساخت ایران قوی مستلزم پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با بیان اینکه هدف از برگزاری رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری تحقق یک جهاد انقلابی برای رسیدن به امیدآفرینی مردم است که باید کار و تلاش شبانه‌روزی انجام شود و همه ظرفیت‌ها با هنرمندی و ابتکار پای کار بیاید، ادامه داد: گروه‌های جهادی شتابنده به سمت برداشتن محرومیت و مظلومیت از مناطق کم برخوردار و ارائه خدمات بی‌منت به مردم حرکت می‌کنند و هیچ‌گونه توقفی را نمی‌پذیرند و لذا انتظار داریم کمیته امداد و مجموعه بهزیستی در رزمایش جهادگران نقش‌آفرینی کنند تا شاهد یک اتفاق خوب در سطح استان باشیم.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان نیز گفت:  انتخابات در نظام اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه مصداق عینی مردم‌سالاری دینی و در طول ۴۲ سال گذشته نقش موتور محرکه انقلاب را ایفا کرده است.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر اینکه امنیت ساز است قدرت ملی در نظام بین‌الملل را مستحکم می‌کند و در طول انقلاب اسلامی انتخابات بزرگترین عامل تولید بازدارندگی در کشور محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان با بیان اینکه دشمن از حضور باشکوه مردم در انتخابات به‌شدت واهمه دارد چراکه حضور حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر اینکه خنثی‌کننده تهدیدات است تحریم شکن نیز خواهد بود ادامه داد: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی همواره از آزمون‌های بزرگ موفق بیرون آمده و امروز علیرغم همه مشکلات و کاستی‌ها برای مشارکت حداکثری به میدان خواهند آمد.

کریمی بیان داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر اینکه تأمین‌کننده امنیت جامعه و فراهم‌کننده زمینه رشد و پیشرفت را به دنبال خواهد داشت توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

وی اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات پیام ایستادگی و مقاومت ملت را به جهانیان می‌رساند و همان‌گونه که ملت ایران در صحنه‌های مختلف از دفاع مقدس تا جنگ اقتصادی و کرونا تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند در انتخابات ۲۸ خرداد نیز حماسه‌ای بزرگ و ماندگار خلق خواهند کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار به طور تمام‌قد علیه نظام استکباری و حامیان آنها ایستاده و به برکت تفکر انقلاب جبهه مقاومت پیروزی‌های چشمگیری به دست آورده که این پیروزی‌ها با خلق حماسه ملت ایران در ۲۸ خردادماه تکمیل می‌شود.

کریمی با بیان اینکه استمرار حرکت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی در گرو مشارکت و حضور باشکوه ملت ایران در صحنه انتخابات است و لذا باید به خوبی نقش‌آفرینی کنیم تصریح کرد: اگر امروز به دنبال ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم هستیم باید نسبت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خود را مسئول بدانیم و برای تحقق مشارکت گسترده مردم جهاد شبانه‌روزی انجام دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول