اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۹۸/ شهید على احمدوند: شهدا جان تازه به انقلاب دادند

شهید على احمدوند در وصیت‌نامه خود آورده است: انقلاب اسلامى مانند قلبى است که تازه جان گرفته و احتیاج به خون زلال و مطهر برای ادامه راه دارد؛ این شهدا با ریختن خونشان درخت انقلاب را آبیاری کرده و اسلام را یارى می‌کنند.

۲۰۹۸/ شهید على احمدوند: شهدا جان تازه به انقلاب دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید على احمدوند:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر پیشگاه مقدس آقا امام زمان(عج) و نایب بر حقش خمینى کبیر تنها کسی که چراغ هدایت را جلوى پاى ما گذاشت و ما را به اسلام دعوت کرد و با سلام و درود بیکران بر تمام شهیدان صدر اسلام و همچنین گلگون‌کفنان انقلاب ایران.

 عزیزان جنگ، جنگ سرنوشت‌سازی است که همگى ما وظیفه داریم در این جنگ به هر نحوی که می‌توانیم شرکت کنیم و این وظیفه ماست.

اى عزیزان مبادا در رختخواب غفلت بمیرید که حسین(ع) در میدان نبرد شهید شد، اى عزیزان که در میان شهرها هستید این روزهاى محدود دنیا را با عبادت و دعا کردن و ذکر خداوند پر کنید و قدر این لحظات را بدانید و به بطالت نگذرانید و برای آخرت خود ذخیره کنید.

انقلاب اسلامى ما اکنون مانند قلبى است که تازه جان گرفته و احتیاج به خون زلال و مطهر برای ادامه راه دارد؛ این شهدا با ریختن خونشان درخت انقلاب را آبیاری کرده و  اسلام را یارى می‌کنند.

خدایا مرا سربازى از سربازان حضرت مهدى(عج) قرار بده. پروردگارا اول پاکم کن و عفوم کن و بعد خاکم کن، خدایا این خدمتى که در راه تو و به رضاى تو انجام وظیفه کرده‌ام مورد قبول و عنایت خودت قرار بده و شهادتم را قبول بگردان.

خانواده عزیزم پس از سلام امیدوارم مرا حلال کنید و ناراحتى نکنید چون که وظیفه شرعى است و امام ما دستور داده به جنگ کافران برویم و ما خودمان قبول کرده‌ایم که این راه را انتخاب کنیم.

آرزوى شهادت داریم که شهادت آرزوى مسلمین است و شما هم مثل زینب (س) استوار باشید و مقاومت کنید که زینب (س) در کربلا مقاومت کرد و زیر بار ذلت نرفت، براى من سیاه نپوشید و گریه و زارى نکنید. خداوند به شما صبر عنایت کند.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول