اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مردم با حضور حداکثری در انتخابات فتح الفتوح دیگری رقم خواهند زد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به‌ضرورت و اهمیت حضور و مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در ۲۸ خرداد امسال گفت: ملت ایران در خرداد امسال با حضور حماسی‌شان فتح الفتوح دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.

مردم با حضور حداکثری در انتخابات فتح الفتوح دیگری رقم خواهند زد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان امروز در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی به مناسبت بزرگداشت سی و دومین سال ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه بسیج فراهم کردن زمینه برای حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی در ۲۸ خرداد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر بابیان اینکه انتظار داریم فارغ از نگاه سیاسی و حمایت از یک چهره و جریان سیاسی خاص مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد، بیان کرد: قطعاً ملت ایران با توکل به خداوند متعال و باروحیه جهادی و انقلابی که در طول ۴ دهه از پیروزی انقلاب در تمامی عرصه‌ها به نمایش گذاشتند در آخرین جمعه خرداد امسال با حضورشان در پای صندوق‌های اخذ رأی فتح الفتوح دیگری را رقم خواهند زد و برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار نظام و انقلاب اضافه می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه بدخواهان و دشمنان نظام و انقلاب به دنبال امنیتی کردن، تحریم و ایجاد شبهه در راستای به حداقل رساندن حضور مردم در انتخابات هستند، ابراز کرد: اگرچه مردم با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه هستند اما به این مهم نیز آگاه هستند که برای رهایی و خروج از این مشکلات با کمترین هزینه، حضور حداکثری در انتخابات است.

یعقوبیان یادآور شد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید دارند، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان در راستای تبیین فرمایش معظم له در راستای دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش می‌کنند.

وی برگزاری تریبون آزاد و پخش آن از شبکه خراسان رضوی با همکاری بسیج رسانه، راه‌اندازی پویش انتخابات در شبکه شاد با محوریت رأی اولی‌ها و برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع انتخابات را از مهم‌ترین برنامه‌ها برای دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بر تبیین اندیشه‌های ناب امام راحل(ره) تأکید کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مراسم سی و دومین سال ارتحال جان‌گداز پیر جماران با حضور اقشار مختلف مردم صبح روز 14 خرداد در مسجد جامع و شب در پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) مسجد امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول